|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:hebt dus |
|
Dat dacht ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ghe ghe, bijdehandjes gegeten? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Nee die waren op en aan de haal gaan met andermans grapjes is wederom niet grappig Denz. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wat zeg jij nou? Wil je me dit even uitleggen, IN PRIVATE?! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ligt het aan mij of lijkt dat op een terroristen-site L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Beetje late reactie Omdat het tussen ons beter werkt als vrienden dan als koppel. Dat gebeurt wel eens Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
"Je bent nog steeds helemaal perfect voor mij. Ik ben wel aan het zoeken naar minpunten maar kan ze nog steeds niet vinden." Edit: waarop ik natuurlijk zei: "komt nog wel." [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 27-03-2009 10:28] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
niet zo zeer een compliment maar het voelde wel erg goed dat een klasgenoot mij eerst zo zat aan te staren toen ik vertelde dat ik alleen een MAVO diploma heb (ik doe nu HBO) en daarna zei: ik dacht eigenlijk dat jij VWO had gedaan, je weet zoveel van Nederlands, maar ook van recht en economie. Rebel without a sauce |
|
quote: stiekem komt het door je kennis over "het paringsritueel van de Boliviaanse naaktslak" denk ik. |
|
quote: niet verder vertellen hoor Rebel without a sauce |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
bitchfight signature |
|
"Je ziet er goed uit. Vroeger zag je er altijd uit als één of ander wandelend lijk." |
|
'De seks met jou is te gek...' Ja goh. |
|
'Je hebt me geleerd wat liefde is' Uh, ok Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
'wat zie je er opgewekt uit' terwijl ik best naar de klote was hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wat zeg je? |
|
quote: Op een ander forum, discussie over mollige vrouwen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Vet! [no pun intended hehe!] Sowieso vind ik mollig altijd een moeilijk woord [wat is mollig, geen idee] maar ik snap het punt wel: dik [of dun, for that matter] is niet zo'n issue zolang alles mooi in verhouding is Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ik vind dat dunne juist helemaal niet aantrekkelijk. Er mag best een beetje vleesch aan een vrouw zitten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En gelukkig denken meer mannen er zo over. On topic: mijn complimenten, XXL Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |