![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:hebt dus ![]() ![]() |
|
Dat dacht ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ghe ghe, bijdehandjes gegeten? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Nee die waren op en aan de haal gaan met andermans grapjes is wederom niet grappig Denz. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Wat zeg jij nou? Wil je me dit even uitleggen, IN PRIVATE?! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. ![]() |
|
quote: ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ligt het aan mij of lijkt dat op een terroristen-site ![]() L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
quote: Beetje late reactie ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
"Je bent nog steeds helemaal perfect voor mij. Ik ben wel aan het zoeken naar minpunten maar kan ze nog steeds niet vinden." ![]() ![]() Edit: waarop ik natuurlijk zei: "komt nog wel." [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 27-03-2009 10:28] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
niet zo zeer een compliment maar het voelde wel erg goed dat een klasgenoot mij eerst zo ![]() Rebel without a sauce ![]() |
|
quote: stiekem komt het door je kennis over "het paringsritueel van de Boliviaanse naaktslak" denk ik. ![]() |
|
quote: niet verder vertellen hoor ![]() Rebel without a sauce ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
bitchfight signature ![]() |
|
"Je ziet er goed uit. Vroeger zag je er altijd uit als één of ander wandelend lijk." ![]() ![]() |
|
'De seks met jou is te gek...' Ja goh. ![]() ![]() |
|
'Je hebt me geleerd wat liefde is' Uh, ok ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
'wat zie je er opgewekt uit' terwijl ik best naar de klote was hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
wat zeg je? ![]() ![]() |
|
quote: Op een ander forum, discussie over mollige vrouwen. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Vet! [no pun intended hehe!] ![]() Sowieso vind ik mollig altijd een moeilijk woord [wat is mollig, geen idee] maar ik snap het punt wel: dik [of dun, for that matter] is niet zo'n issue zolang alles mooi in verhouding is ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Ik vind dat dunne juist helemaal niet aantrekkelijk. Er mag best een beetje vleesch aan een vrouw zitten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: En gelukkig denken meer mannen er zo over. On topic: mijn complimenten, XXL ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |