|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Hmmm, die heb ik ook al eens als compliment gehad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Woei net beoordelingsgesprek gehad, en baas was wel erg enthousiast. "outstanding on all points..." "recommended for promotion..." "best prospect of all our developers..." Zenial |
|
quote:Je hebt dus al die tijd onder je niveau gewerkt? |
|
Hehe absoluut. Zenial |
|
"Ik heb veel vrienden, maar jij bent speciaal" Waarom hoor ik zulk soort dingen van "de verkeerde" mensen? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
*Jeetje jij praat leuk, praat nog eens wat meer HAAA HAAA HAAAA, ben je soms een beetje verkouden?* Lief, die collega van me die mij op mijn vrije dag belt. |
|
quote: Oh ja leuk is dat, dat je al met pijn en moeite überhaupt geluid uit je strot krijgt en dat ze je dan extra aan de praat houden Bastards! Complimenten recentelijk? Dat ik intelligent ben [nóu, ontzettend] en ik mijn eigen kwaliteiten niet goed besef en uuuh dat mijn Nederlands uitstekend is ["ja, veel beterder als van jouw" ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
We hadden een keer een gitaar gevonden op school. Ik Nothing else matters spelen. Een meisje uit een andere klas die ik helemaal niet kende: "wow, jij kan vet goed gitaarspelen." Iemand anders uit haar klas tegen haar: "Je zou van hém gitaarles moeten hebben." Dat was tof. En afgelopen week zei een klasgenoot: "Ik word een beetje bang van jou." [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 18-01-2008 21:09] dus |
|
"Nee je bent niet zwaar, het doet gewoon pijn als je op me ligt" signature |
|
3x in 1 week dat ik mooie ogen heb Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: volgens mij is die klasgenoot slecht in spelling signature |
|
quote:Die heb je ook |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En je ziet er goed uit de laatste tijd. Dat mag ook weleens gezegd worden |
|
you loverboy signature |
|
quote:mooi compliment Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Zeg, ik moet wel lief zijn voor mijn harem he |
|
quote: ben je niet knap genoeg om bot te zijn? signature |
|
quote: Godverkut, doe ik het weer. dus |
|
quote:Dat zal het zijn O ja: Een compliment aan Hypnos voor het wederom keurig opsturen van de bestelde spullen en de leuke extra'tjes * *volgens mij was dat rommel waar hij vanaf moest maar de geste is toch alleraardigst |
|
quote: rommel???? no way, speciaal vo mijauw signature |
|
"Je kan heel hard drummen" Toen liet ik wel een traantje vallen Metal |
|
quote: Wat klinkt dat toch onwaarschijnlijk met 'we hadden een keer een gitaar gevonden op school'. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |