![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Hmmm, die heb ik ook al eens als compliment gehad. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Woei net beoordelingsgesprek gehad, en baas was wel erg enthousiast. "outstanding on all points..." "recommended for promotion..." "best prospect of all our developers..." ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Je hebt dus al die tijd onder je niveau gewerkt? ![]() ![]() |
|
Hehe absoluut. Zenial ![]() |
|
"Ik heb veel vrienden, maar jij bent speciaal" Waarom hoor ik zulk soort dingen van "de verkeerde" mensen? ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
*Jeetje jij praat leuk, praat nog eens wat meer HAAA HAAA HAAAA, ben je soms een beetje verkouden?* Lief, die collega van me die mij op mijn vrije dag belt. ![]() ![]() |
|
quote: Oh ja leuk is dat, dat je al met pijn en moeite überhaupt geluid uit je strot krijgt en dat ze je dan extra aan de praat houden ![]() Complimenten recentelijk? Dat ik intelligent ben [nóu, ontzettend] en ik mijn eigen kwaliteiten niet goed besef en uuuh dat mijn Nederlands uitstekend is ["ja, veel beterder als van jouw" ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
We hadden een keer een gitaar gevonden op school. Ik Nothing else matters spelen. Een meisje uit een andere klas die ik helemaal niet kende: "wow, jij kan vet goed gitaarspelen." Iemand anders uit haar klas tegen haar: "Je zou van hém gitaarles moeten hebben." Dat was tof. ![]() En afgelopen week zei een klasgenoot: "Ik word een beetje bang van jou." ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 18-01-2008 21:09] dus ![]() |
|
"Nee je bent niet zwaar, het doet gewoon pijn als je op me ligt" signature ![]() |
|
3x in 1 week dat ik mooie ogen heb ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: volgens mij is die klasgenoot slecht in spelling signature ![]() |
|
quote:Die heb je ook ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() En je ziet er goed uit de laatste tijd. Dat mag ook weleens gezegd worden ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote:mooi compliment ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Zeg, ik moet wel lief zijn voor mijn harem he ![]() ![]() |
|
quote: ben je niet knap genoeg om bot te zijn? ![]() signature ![]() |
|
quote: Godverkut, doe ik het weer. ![]() dus ![]() |
|
quote:Dat zal het zijn ![]() O ja: Een compliment aan Hypnos voor het wederom keurig opsturen van de bestelde spullen en de leuke extra'tjes * ![]() *volgens mij was dat rommel waar hij vanaf moest maar de geste is toch alleraardigst ![]() ![]() |
|
quote: rommel???? no way, speciaal vo mijauw ![]() signature ![]() |
|
"Je kan heel hard drummen" Toen liet ik wel een traantje vallen ![]() Metal ![]() |
|
quote: Wat klinkt dat toch onwaarschijnlijk met 'we hadden een keer een gitaar gevonden op school'. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |