![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
PSV wordt kampioen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Eagles!!!!!!! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Ja lijkt me wel vet! Net als vroegah! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Posted 30-12-2007 1:21 by mental Profiel van mental ja leuk, straks weer groningen europa in, drie wedstrijden en ze liggen er weer uit....schiet weer op. maar die nijland is een goeie.als ze verstandig zijn leggen ze die voor heel lang vast.{/quote} nee 2!!! Hoe the fuck quoot je uit een vorig 2piq Maar gaat wel ff lekker nu en vorig jaar toch echt fout geloot, volgend jaar gewoon de poul vase in.... van de champions leuge;-) Zien welk eem, ben bang dat Nijland toch weer op de bank zit als Nevland fit is..... Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
Je moet de tekst tussen [quote] en [/.quote] zetten (punt even weghalen) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-12-2007 2:01] ![]() |
|
quote: Een ploeg die uit nie van Groningen kan winnen maar toch kampioen word..... Netjes.... Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Probeer het vast nuchter nog wel eens!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Je praat nu een beetje poep kapitein, net alsof ajax en feyenoord geen wedstrijden verliezen die ze "op papier" zouden moeten winnen. ![]() |
|
quote: Feyenoord heeft al uit tegen onze fc bewezen niet te kunnen winnen, Ajakkes ben ik nu iets te dement voor.... Voetbal is altijd moeilijker op papier of kunstgras dan op het echte veld lijkt me. Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Ja dus waarom zou PSV dan geen kampioen kunnen worden omdat ze een keer van Groningen verliezen? ![]() |
|
Ja, dus wat lul je dan? Is er ooit een ploeg kampioen geworden zonder een wedstrijd te verliezen? ![]() |
|
Great minds? ![]() ![]() |
|
Ik las even "Luis Suarez is dood" ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Edit: @Mark: Beter al krijgt ie een schedelbasisfractuur door bij het schwalbistisch doorglijden in het zestienmetergebied tegen de doelpaal te knallen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 30-12-2007 2:12] ![]() |
|
quote: Tja, ben best negatief ingesteld en denk nogsteeds dat veliezen van Groningen voor lozers is maar natuurlijk is Groningen gewoon een top ploeg!!! quote: In 1873 weet je dat niet meer dan?? 13/04/2008 FC Groningen - Ajax Eredivisie [Dit bericht is gewijzigd door Flappie Alzheimer op 30-12-2007 2:20] Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Of hij doet alsof hij dood is om zijn verzekering te tillen ![]() ![]() |
|
quote:Praat geen poep man! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:nu ff geen diaree!! Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik vind het gebruik van "Jood" nou niet echt politiek correct. Blijkbaar is in voetbalkringen meer toegestaan dan in de metal scene. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
naja... VVV - Ajax 1 - 1. ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
VVV ![]() ![]() |
|
1-2 voor ajax ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Godverdomme ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |