|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
niemand wil naar onze clubjes toe Fuck the world and fuck you |
|
Pfft, in elk geval wilde Olaf Lindenkwal nog naar jullie toe, ons vond-ie te min She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
tssk, en die mag wat mij betreft ook weg....behalve lichaamsdelen raakt ie niks die lul. Fuck the world and fuck you |
|
Inderdaad, achteraf gezien blij dat we nu Vadocz hebben, da's een echte klasbak She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
20 januari pas weer de eerste thuiswedstrijd. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb jij geluk Hoef je pas over 17 dagen weer een afgang te verwerken |
|
quote:Ga dood. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Allemaal leuk en aardig om opnieuw een jonge talentvolle speler te halen, maar de balans is nu ver te zoeken. De ervaren spelers die PSV heeft zijn waterdragers, waaronder ook Simons. |
|
Trommels verboden in uitvak NAC Breda 03 januari 2008 Fans van bezoekende clubs mogen in het stadion van NAC Breda voortaan geen trommels meer meenemen. De supporters van de Brabantse formatie hebben bij de club aangegeven zich te ergeren aan het lawaai. NAC had al het beleid dat trommels alleen werden toegestaan als er minstens 200 fans met de tegenpartij meereisden. De Bredase club heeft een enquête gehouden onder de eigen aanhang en vooraf was vastgesteld dat de uitslag daarvan als bindend werd verklaard. Van de 212 supporters gaven er maar liefst 148 aan het eens te zijn met een trommelverbod. Vijftien NAC-fans hadden geen mening en 49 ondervraagden betreuren het verbieden van de slaginstrumenten. |
|
Wtf? Voor je rust ga niet naar voetbal lijkt me. |
|
goeie zaak..die klote trommels horen niet in een stadion waar serieus gevoetbald wordt...die leipo's gaan maar trommelen bij interland voetbal... Fuck the world and fuck you |
|
NAC heeft 212 supporters? Bruce Banner |
|
|
|
quote:pfff flauw zijn is ook een hobby van je he... Fuck the world and fuck you |
|
Ik leer het hier van de besten. Maar dat maak ik uit dat artikel op. Bruce Banner |
|
quote: Amen, oprotten met die trommels. Sfeer maken kan zonder die tyfus-trommels ook wel. |
|
quote:My thoughts exactly Bij Utrecht, Twente en NEC hoorde je bijna niks anders. Weg met die takkedingen |
|
quote: 050, bitch |
|
quote:Schitterend www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dan vind ik deze leuker: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=13073 |
|
Als een team samba voetbal speelt zijn trommels onmisbaar en NAC speelt dat. |
|
quote: Het zijn alleen niet de NAC-supporters die trommelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Moet dat dan? |
|
quote: Ik ben maar een teletekst-supporter, maar voor zo ver ik er wat van mee gekregen heb, schijnt het in stadions vrij gebruikelijk te zijn om niet de tegenstander maar om je eigen cluppie aan te moedigen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |