|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
je moet niet zo'n grote bek hebben kerel. ik wordt er een beetje moe van namelijk. Fuck the world and fuck you |
|
B00 - fucking - h00. |
|
Denny Landzaat naar Feyenoord De door Feyenoord-trainer Bert van Marwijk gewilde versterking voor het middenveld is er alsnog gekomen. Feyenoord heeft Denny Landzaat (31) voor 3,5 jaar vastgelegd. De international, die onder contract stond bij Wigan Athletic, was afgelopen zomer ook al in beeld bij Feyenoord, maar wilde toen nog niet weg uit Engeland. Met zijn transfer hoopt de oud-speler van Ajax, MVV, Willem II en AZ zich nóg nadrukkelijker in de kijker te spelen van Oranje. |
|
En Tiendalli naar Sparta. [edit]En alves waarschijnlijk naar Middlesborough. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-01-2008 13:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Haha, Alves is de Deicide van het voetbal. Kennen jullie die grap van Alves die naar (vul willekeurige club in) gaat? spelfout weggehaald... |
|
Bruce Banner |
|
quote: Als de spartanen op bezoek zijn is de sfeer inderdaad opperbest. Er wordt veel afgelachen over de kabareteske kwaliteiten van dit veredelde amateurclub. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Of is Chelman soms ook voor Feyenoord? |
|
quote:aaahhhh vet, vet!!! had ik nog niet gezien ! die kunnen we er goed bij hebben ! Fuck the world and fuck you |
|
quote:we maakten het jullie in de kuip wel makkelijk ja.maar je moet nog naar t kasteel he.zal ik gezellig een kaartje voor je regelen chel ? Fuck the world and fuck you |
|
AZ... echt... Bruce Banner |
|
EDIT, kut, WR dus. quote: :') !! [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 25-01-2008 23:16] |
|
De AZ fans zien Van Gaal nu ook graag als bondscoach van Oranje. |
|
quote: Eerste keer in dit topic? |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Zo, eindelijk eens een goede week voor Willem II! |
|
quote:En dan ook nog eens tegen onze alkmaarse satellietclub www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gisteren naar MVV - Dordrecht geweest. Ze slaagden er bijna in om het na een 2-0 voorsprong nog even te verknallen, maar gelukkig toch nog goed gekomen. Jammer dat ze vorige week met 9 man de voorsprong tegen RKC weggaven, anders was de 1e plek nu wel heel dichtbij geweest. Nu al meer punten dan vorig jaar in het hele seizoen |
|
quote: Wees er maar trots op, tegen Vitesse was het ongetwijfeld de verdienste van W2 zelf maar tegen AZ was het toch profiteren van de wanorde bij AZ. Anyway, dat is ook een kunst, en AZ toch.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Sparta - Az, is ook nog binnenkort geloof ik, zul je zien dat ze tegen ons wel winnen hehe, Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee, zelfs Sparta kan van AZ winnen.... spelfout weggehaald... |
|
quote:iederen kan voetballen behalve wijhij! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, waarschijnlijk wordt het dan weer de eerste zege voor AZ sinds tijden. Kan van Gaal mooi zeggen dat ze Sparta "overklast" hebben spelfout weggehaald... |
|
gegehehe, inderdaad, en dat AZ op alle linies beter was enzo. figuur.bah. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |