![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In de wandelgangen heb ik gehoord dat Ajax interesse heeft voor Powel. ![]() |
|
quote: Davids heeft dan ook een twijfelachtige reputatie. ![]() |
|
Alves naar Middlesbrough Uitgegeven: 31 januari 2008 23:59 Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 06:46 MIDDLESBROUGH - SC Heerenveen en Middlesbrough hebben donderdagavond kort voor het sluiten van de transfermarkt overeenstemming bereikt over de overgang van Afonso Alves. ANP2 Dat heeft directeur Yme Kuiper van de Friese eredivisieclub bevestigd. De Braziliaanse spits heeft volgens de Friese club een contract voor 4,5 jaar ondertekend bij de Engelse club. Recordbedrag Voor welk bedrag Alves naar Engeland verhuist, maakte de directie van Heerenveen donderdag niet bekend. Diverse media melden dat het om 18 miljoen euro zou gaan. Directeur Kuiper wilde wel bevestigen dat met de overgang een recordbedrag is gemoeid. AZ had vorige maand hetzelfde bedrag over voor de Braziliaanse topschutter. "Om twintig voor twaalf waren we er uit met Middlesbrough", liet Kuiper weten. "We waren vrij om Alves over te schrijven. Voor ons is de zaak nu helemaal afgelopen. Ik ben erg opgelucht. Dit heeft veel energie gekost." AZ Dit pikt AZ niet. De Alkmaarse club stapt naar de FIFA. Op 23 december zette Alves eerst zijn handtekening onder een contract bij AZ. "Dat contract is rechtsgeldig", aldus woordvoerder Klaas Wilting. "Dat heeft de arbitragecommissie van de KNVB ook min of meer aangegeven in het tussenvonnis. Alves krijgt weliswaar vier weken de tijd om het tegendeel te bewijzen, maar daar wachten wij niet op. We schakelen direct de FIFA in." spelfout weggehaald... ![]() |
|
En als AZ nu slim is, dan laten ze deze zaak mooi voor wat het is, want kom op: zo´n speler wíl je niet eens in je team, alleen maar ellende. Het is dus puur een prestigezaak voor AZ, dat is duidelijk.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
...laat staan dat Alves naar een kleine club met een te grote bek wil, die momenteel "niet al te lekker" draait... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-02-2008 9:09] Bruce Banner ![]() |
|
Deal met Middlesbrough is rond, dus..... Maar mooi dat ie naar het buitenland gaat. En ondanks zijn gedrag hier, hoop ik dat ie daar ook nog mooie dingen zal laten zien... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Niemand wint er in Breda! ![]() ![]() |
|
quote:en jullie echt niet van ons! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: *kuch* ![]() Saturday 18 Aug, 07 NAC Breda 0 - 3 FC Groningen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-02-2008 20:32] Bruce Banner ![]() |
|
quote:Gesundheit ![]() ![]() |
|
Zie boven. Bruce Banner ![]() |
|
Hell yeah! ![]() ![]() |
|
Van die boeren was een uitschieter daar wonnen zelfs wij van vorig seizoen. grunn bedoel ik. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Jij vindt met 0-3 ingemaakt worden "hell yeah"? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Nee ![]() De benutte pingel van Zwaanswijk van zojuist dan weer wel ![]() ![]() |
|
Pff je wint ook een keer hoor, fc tractor. Ga varkens fokken en laat het voetbal maar aan de echte clubs over. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: 5 FC Groningen 22 12 4 6 40 38 - 35 ... 9 FC Utrecht 22 9 5 8 32 44 - 38 ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ach, die 8 punten halen we wel in ![]() ![]() |
|
Ik vind alles prima, tt-818-supprter dat ik ook ben. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Doe nog maar eens checken dan ![]() ![]() ![]() |
|
Lekker Judge! Ook weer de 0 trouwens, is ook niet de eerste keer! ![]() (goeie keeper he? ![]() Vanavond die zwart/gelen ff van de mat spelen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Whaha! Wampie 44?? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Nog steeds is het vreemd dat de coaches van clubs no. 4 en no. 6 (respectievelijk Verbeek & Brandts) aan het eind v/h seizoen moeten vetrekken, terwijl Mario Been, met z'n 17e plaats nog steeds het vertrouwen van het bestuur meekrijgt. Rare competitie. Gelukkig wordt PSV gewoon kampioen, en loopt van Gaal wederom alles mis ![]() "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote:Idd! Gaat lekker achterin. Penders had Kufo gisteren goed in de tang ![]() quote:Tsss... waaiboom ![]() quote:Hij heeft wel een ouwe kop dus het zo zomaar eens kunnen ![]() quote:Ik kan er met mijn pet nog steeds niet bij dat Brandts weg moet. Het zou fijn zijn als het bestuur eens een keer opsodemietert. Dikke kliekvorming daar ![]() quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |