|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zo, en PSV staat weer lekker los. Heerlijk om dat onvermogen bij Ajax weer te zien, met als dieptepunt de twee akties van Davids www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
AZ... kom nou, dachten ze daar nu echt dat dat zou lukken? signature |
|
quote: Onvermogen? Net als tegen Vitesse werden er teveel kansen gemist. Desondanks een terechte maar geflatteerde overwinning van PSV. En Davids is een idioot.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 31-01-2008 11:14] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Haha, ben benieuwd wie de volgende club in de rij is spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik noem dat onvermogen om te scoren op cruciale momenten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Tering, wat is die Davids een achterlijke imbeciel trouwens. |
|
quote: Dat is echt een vuile hufter ja.. spelfout weggehaald... |
|
31/01/2008 12:15 Edgar Davids heeft een dag na zijn rode kaart al de straf gekregen. De Ajax-aanvoerder moet twee duels toekijken als straf voor zijn charge op Edison Mendéz. Scheidsrechter Jan Wegereef stuurde Davids in de blessuretijd van het duel met PSV (0-2) van het veld. De middenvelder was met twee benen vooruit ingekomen op Mendéz. De Ajax-aanvoerder solliciteerde kort daarvoor al naar een rode kaart door keihard door te gaan op Jefferson Farfán. De PSV-spits moest de overtreding bekopen met een kneuzing. De KNVB-tuchtcommissie kwam met een schorsing voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Davids heeft deze straf geaccepteerd, zodat hij de duels met Feyenoord en Roda JC mist. Wel apart ik vind deze overtreding smeriger dan die van Keller en die krijgt 4 wedstrijden schorsing |
|
waar speelt die Killer? signature |
|
quote: Utreg |
|
Ja, maar Ajaxieden krijgen al sinds jaar en dag minder zware schorsingen dan andere clubs, dus zo verrassend is dat niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ja het ligt weer aan ajax he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ho, het gaat hier over de tweede overtreding van Davids he, die met twee benen inkomen. Ik denk dat de charge op Farfan nog wel een extra vier duels oplevert. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Uiteraard. Als een speler van enige andere club een dergelijke overtreding had begaan dan had hij 3-4 wedstrijden aan zijn broek gehad. Kijk maar naar zijn neefje Lorenzo met 4 duels schorsing. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-01-2008 13:30] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Juist ja, altijd weer die joden. Wij als kleine clubs kunnen daar gewoon niet tegenop. |
|
quote: Uiteraard NIET, dit is niet de beslissing van ajax en ajax heeft er totaal geen invloed op. Dit moet je bij de KNVB leggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
uiteraard is het niet de beslissing van Ajax, maar van de Ajax-sympathisanten bij de KNVB. Zelfde laken een pak She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ZOG! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Powel naar FC Groningen. Kan me voorstellen dat Jan de Jonge mooi pissig is; nu heeft ie zo helemaal geen spits meer Maar serieus, tussentijdse transfers zouden natuurlijk verboden moeten worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is ook weer typisch, toen we vorig jaar Van Burgerking kochten riep iedere N.E.C. supporter al dat ze dan ook Powel moesten aantrekken, want die twee vormden een erg goed koppel. Maar Powel werd niet als een versterking beschouwd door ons kutbestuur. Zoals altijd ziet onze superieure scouting het weer eens veel beter dan de groningse scouts She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Heerenveen heeft er een Tsjechische jeugdinternational bij: Michal Svec. Zal wel weer een goeie zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |