|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie overwinning van Sparta. |
|
ik kan er nog steeds niet bij, damnnn dat twente, rotterdamse clubs ligt ze niet echt, LOL. Fuck the world and fuck you |
|
Yep, mooi voor Sparta spelfout weggehaald... |
|
quote:Tenauwernood met 2-1 van PSV ja |
|
daar kwam psv goed weg idd.nou ja des te beter hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben wel blij met de huidige stand |
|
zolang feyenoord geen kampioen wordt zal het me een rotzorg wezen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Maar wel gefeliciteerd natuurlijk... Bareuh... |
|
quote:Dank je. en mogen wij ook eens....wees blij dat emnes em op de lat schoot, twee keer verliezen met 3-1 van een rotterdamse club is natuurlijk helemaal zo lullig he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Twente had anders ook nog aardig wat kansen hoor. |
|
Twente ?? twente ?? wat is da ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Haha, tuurlijk ben ik daar trots op! Voor de winterstop waren wij altijd de ploeg die een tegenstander uit een dal hielp en op de valreep verloor. Voeg daaraan toe dat zowat de halve AZ selectie hier is weggekocht de afgelopen jaren.. Natuurlijk ben ik blij dat er na alle ellende nu eens punten gepakt worden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het is momenteel echt totale leegloop bij groningen, toch wel erg sneu: Nevland alsnog naar Fulham GRONINGEN - Spits Erik Nevland verruilt alsnog FC Groningen voor het Engelse Fulham. Beide clubs bereikten maandag toch nog overeenstemming over de afkoopsom. FC Groningen ontvangt 2,5 miljoen euro voor de 30-jarige Noor. De club ontvangt nog eens 500.000 euro als Fullham zich dit seizoen weet te handhaven in de Premier League. De transfer van Nevland ketste eind vorige week nog af. Fulham bood eerst 1,2 en daarna 1,5 miljoen euro, maar dat vond FC Groningen niet genoeg. Uit onvrede over het mislukken van zijn gewenste overstap leverde Nevland zijn aanvoerdersband in bij trainer Ron Jans. De publiekslieveling speelde zondag in De Kuip nog wel mee tegen Feyenoord (1-1). Nevland, die bezig was aan zijn vierde seizoen in Groningen, is de derde basisspeler die deze maand uit het hoge Noorden vertrekt. Eerder verhuisden Bruno Silva en Rasmus Lindgren naar Ajax. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Damn die worden echt helemaal leeggekocht momenteel. |
|
FC Groningen staakt de pogingen Theo Janssen los te weken bij Vitesse. De komst van de linksbenige middenvelder is niet haalbaar. 'De tijd dringt en het heeft geen zin te blijven hangen bij één speler als het niet lukt', legde directeur technische zaken Henk Veldmate uit aan VI.nl. Groningen, dat Bruno Silva en Rasmus Lindgren onlangs kwijtraakte aan Ajax, wil voor het sluiten van de transfermarkt op 1 februari nog een middenvelder toevoegen aan de selectie. De Braziliaan Pierre Veiga Sodre (20) van Internacional is een optie. |
|
Wat mij betreft mogen ze lorenzo davids bij ons komen ophalen voor een leuk prijsje, doen wij er nog een strikje om ook. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
dat jullie die gast ooit gekocht hebben is me een raadsel, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja en oh wat is die Nijland zielig met z'n FC Groningen. Deze gozert is ook alleen maar uit op geld, zie de bonus die de FC krijgt als Nevland naar behoren presteert. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ja, en maar goedkoop shoppen bij andere clubs, die govert goudglans. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die Friezen toch Wetzel bevestigt toenadering SC Heerenveen SC Heerenveen heeft VVV-trainer André Wetzel gevraagd naar diens beschikbaarheid voor volgend seizoen. De Friese club staat daarin niet alleen. 'Het klopt dat Heerenveen heeft geïnformeerd naar de status van mijn contract bij VVV', zegt Wetzel in een uitgebreid interview deze week in Voetbal International. 'Zoals nog twee clubs dat hebben gedaan. Maar dat kunnen ze gerust ook nog bij de nodige andere trainers hebben gedaan.' Wetzel staat 'altijd open voor een nieuwe stap', maar de Haagse coach is ongelukkig over het moment. 'Ik heb mijn selectie onmiddellijk verteld dat ik net zo verrast ben door alle commotie, want het levert wel de nodige onrust op waar ik op dit moment echt niet op zit te wachten.' VVV en Wetzel hebben de afspraak staan dat de Limburgse club op de hoogte wordt gebracht bij concrete belangstelling. 'We willen het liefst dat André, die hier formidabel presteert, zo lang mogelijk blijft. Het zou spijtig zijn als hij voortijdig zou vertrekken, maar we weten dat er aan spelers én trainers wordt getrokken', zegt voorzitter Hai Berden in De Limburger. |
|
Wetzel spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik vind Wetzel op zich een hartstikke goede trainer (VVV niet de rode lantaarn is een prestatie van formaat)... maar laat dan gewoon Verbeek er zitten... edit: Als ik Ajax was, had ik by the way al lang Verbeek vast gelegd als trainer voor volgend seizoen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 29-01-2008 10:57] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wellicht is dit weer zo'n "huh?/uiteindelijk briljante" move van Heerenveen. Meestal krijgen ze het wel voor elkaar daar namelijk. |
|
quote: Ja, dat bedoel ik... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |