![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is het trouwens irritant als er bij samenvattingen geen klokje bij staat, pff. ![]() |
|
quote: Schitterende pot! ![]() Bareuh... ![]() |
|
Allejezus zeg. Nou hebben we Drost en Sibum gehaald, hebben we ook nog eens twee spelers op proef (Walasiak en Nouri) en zijn er geruchten dat Bobson naar ons zou komen. Da's toch allemaal mosterd na de maaltijd, mensen ![]() We kopen/huren gewoon een nieuw elftal bij elkaar! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-01-2008 23:36] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Waarom nou niet thuis? ![]() Feyenoord - FC Zwolle Quick Boys - NAC Breda Haarlem - Heracles Almelo FC Dordrecht - Roda JC ![]() |
|
En weer een aankoop: NEC haalt verdediger Dani Fernández NEC heeft Daniel Fernández Artola aangetrokken. De 25-jarige rechtsback komt over van Metallurg Donetsk. Fernández begon zijn profcarrière in zijn geboorteplaats Barcelona bij de plaatselijke FC. Tijdens de voorbereiding voor het seizoen 2004/05 werd hij door Frank Rijkaard bij het eerste elftal gehaald waarna hij in 2006 een contract voor drie jaar tekende bij Metallurg Donetsk. Trainer Mario Been is erg content met de nieuwe aanwinst. ''We hebben hem op advies van onder andere Jordy Cruijff, aldus de NEC-trainer tegenover ForzaNEC. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het linkerrijtje van vorig jaar doet al haast niet meer mee bij KNVB beker. Ajax, PSV, Twente, Groningen, AZ, Heerenveen best jammer eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 17-01-2008 12:56] ![]() |
|
Is juist de charme van het bekertoernooi toch? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Hell fucking yeah!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zo, net thuis? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Pfff, als ze gewoon twee degelijke verdedigers hadden was er niets aan de hand, en nu willen ze ook nog Engelaar binnen halen. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ja, een verdediger is inderdaad prioriteit. Nu Vermaelen geblesseerd is en Stam vertrokken is, hebben ze een wel erg geimproviseerde verdediging met Vertonghen, Emanuelson en Colin. Alleen Heitinga weet hoe je moet verdedigen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:ja, jan, vind ik nou ook. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Van Halst, Mulder? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Van Halst vermoedelijk. ![]() |
|
quote:klopt, hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ok dan, wist ik niet. Maar het is wel zo wat Jan en ik zeggen ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
haha, ja, misschien moeten ze maar eens een apart beker tournooi organiseren, een voor de jupiler league en 1 voor de eredivisie. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Of één voor Rotterdam en één voor de rest van Nederland. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote:nee. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Heitinga is zo wisselvallig als het Nederlandse weer. Het is alweer jaren geleden dat Ajax een echt goede verdediger had. ![]() |
|
Niet met je eens.vind heitinga een van de beste ajax spelers van dit moment... aan de andere kant misschien zegt dit meer over de rest van de spelers dan over heitinga... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Dat laatste dus, zeker qua verdedigers. ![]() |
|
quote:OK hij heeft zijn mindere momenten, maar hij is zowel verdedigend als opbouwend erg belangrijk voor Ajax. Van der Wiel komt straks ook weer terug trouwens; dat lijkt wel een goeie te worden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
En Kevin bobson erbij. Dat is dus 4 spelers in 2 weken tijd (Bobson, Fernandez, Drost, sibum). Helaas wederom te laat voor de beker, maar ik mag hopen dat dit in elk geval een stimulans is voor de groep om weer te gaan voetballen. Forza N.E.C.!! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |