![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vraag/stelling: Wat zou de kans zijn dat Guus Hiddink volgend seizoen naar Heerenveen verkast? Ik denk groot: 1. Zijn contract met Rusland loopt na het EK af. 2. Hij ambieert een combi-functie hoofdtrainer/technisch directeur. Verbeek gaat weg en we hebben momenteel geen TD. 3. Assistent bij Rusland Korneev (ex-Heerenveen), die laatst nog op de Abe Lenstra tribune zat, komt mee als veldtrainer. 4. Hiddink zit erg vaak op het terras bij Riemer en Annie in Langweer voor een drankje en een grote sigaar. Het zijn erg goeie vrienden! 5. Verbeek wordt bedankt voor zijn trouwe dienst, terwijl ie het erg goed doet. Erg opvallend natuurlijk! Er ligt dus al lang en breed een nieuw plan klaar. Daar hoef je bij Heerenveen niet voor te vrezen; we zijn PSV niet. 6. Financieel is Guusje allang binnen, dus daar hoeft ie het op zijn leeftijd ook niet meer voor te doen. Serieus mensen, ik heb het hier gister ff met een Heerenveen supporter over gehad en ik denk echt dat de kans hierop best aanwezig is. Langzaam maar zeker, stap voor stap, is Heerenveen een topclub aan het worden en ik kan me niet voorstellen dat ze straks met een Erwin Koeman of een Jan de Jonge komen aankakken. LET OP MIJN WOORDEN! Zo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Daar zit best wel wat in wat je hier neerzet inderdaad.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Koevermans! ![]() ![]() |
|
Wat een vieze mazzelpikken van PSV, best lullig voor excelsior.. Maar goed, Heerenveen staat nog mooi met 0-2 voor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 26-01-2008 21:41] spelfout weggehaald... ![]() |
|
0-3 voor Heerenveen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:de enige heerser van PSV! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Miniem. Guus heeft nog een contract met Rusland tot (ik eloof) 2010, en hij heeft duidelijk de intentie uitgesproken om dit tot het eind uit te dienen omdat het niet alleen elftal-begelieding is maar ook het intern opzetten van een goede structuur voor de toekomst. En daarna acht ik een club als Chelsea waarschijnlijker dan Heerenveen. Ik denk zelf eerder dat iemand als Erwin Koeman volgend jaar aan het roer staat bij Heerenveen, of Adriaanse. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ik denk Wiljan vloet ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik heb maar een tegenreden: 1.Waarom zou je als Hidding-gu jezelf aan zo'n ontzettende kutclub willen binden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
misschien is adriaanse een optie als ie niet naar jodendam kan. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Contracten zijn er om verbroken te worden, zeker in de voetballerij is een contract bijna niks waard.. zie bv alves verhaal. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Verbeek deed het juist hardstikke goed daar, nog steeds vaag dat hij weg moet. ![]() |
|
Ik zeg niet dat verbeek slecht is. ik zeg dat adriaanse een klasse beter is dan verbeek, en ze moeten iemand halen die beter is anders wordt het een beetje een raar verhaal. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Klopt maar ik denk eerlijk gezegd dat Verbeek er al het maximale uithaald, bedoel ze staan nu al tweede veel beter kan het ook niet lijkt me, kampioen lijkt me toch niet helemaal realistisch. ![]() |
|
Het gaat lekker in Breda ![]() ![]() |
|
Wat een kut eerste helft, van beide kanten. ![]() |
|
de joodjes achter ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja ik dacht ik begin er maar niet over maarja als je het zelf al doet. JODEN ACHTER MOEHAHAHHAAH!!!! ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Zo´n domme infantiele opmerking had ik van jou eigenlijk niet verwacht. Beetje jammer... spelfout weggehaald... ![]() |
|
het is helaas wel een ware opmerking hehe Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Jij teringspartaan, vuilak, hoer, slettebak!!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Maar stiekum hoop ik dat Sparta vanmiddag tegen Twente kan stunten.... spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |