|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kut tukkers Against God and Government |
|
was weer gezellig in het stadion, toen ten rouwelaar uitgleed hehehehe, mooi man. was er tenminste nog iets te zien, verder was zeer matig. maar ach... goed het nieuwjaar in http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ging zijn broekje omlaag ? Fuck the world and fuck you |
|
*zucht* She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind trouwens wel dat Ten Rouwelaar behoorlijk goed staat te keepen,dit is echt wel zijn sterkste eredivisie seizoen.meen ik serieus trouwens. Fuck the world and fuck you |
|
Voorzitter is opgestapt, hopelijk nu de weg vrij voor de terugkeer van Marcel Boekhoorn en zijn miljoenen. Van Gaalen of Langedijk for president! Swart oprotten! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Pff dit is echt serieus de laatste keer dat ik de wedstrijden heb gekeken,tenminste, zolang als sjors en sjimmie het blijven presenteren.wat een kwal blijft die Humberto toch, niet normaal meer. Niet dat iemand er een traan om zal laten dat ik niet meer kijk, maar goed,hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Wat gebeurde er precies met hem dan? Dat stukje heb ik net gemist... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jammer dat Feyenoord uiteindelijk toch nog gelijkgespeeld heeft, maar aan de samenvatting te zien hebben ze daar nog aardig geluk mee gehad. Knappe zege van PSV, gaaf doelpunt van Perez! Schitterend doelpunt van VVV, die 1-1. Verder geen voetbal gezien dit weekend. |
|
quote: nou hij ging half op de bal staan, gleed toen wat weg, waardoor lazovic bijna de bal met een sliding (waarbij hij ten rouwelaar neerhaalde) de goal inschoof. dus dat was grappig :D, daarna lekker joelen als TR aan de bal was. -- http://www.nu.nl/news/1372730/41/%27Kenneth_Perez_keert_terug_bij_Ajax%27.html wtf [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 31-12-2007 8:41] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Godver wat een kutteam dat Feyenoord zeg. Na de 0-1 met 10 man in eigen strafschopgebied...wat een topploeg niet?! Wat dit jaar enorm opvalt is natuurlijk het minieme verschil tussen de top en de subtop in de eredivisie. Eén dezer jaren wordt Twente, Heerenveen of Groningen een keer kampioen, let maar op! Een van deze clubs gaat zelfs dit jaar meestrijden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik vind het wel leuk dat alles zo dicht bij elkaar zit. spelfout weggehaald... |
|
Ja zeker! Ik zag gister op tv dat Heerenveen 1. de meeste schoten heeft gelost (zowel totaal als schoten op doel) en 2. de meeste corners heeft gehad van iedereen. Meest aanvallende ploeg dus. Als ze zo doorgaan denk ik écht dat ze in de top 3 kunnen komen! Alleen nu nog die domme, onnodige nederlagen zien te voorkomen (De Graafschap, Twente, Utrecht...allen thuis) en dan komt het helemaal goed [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 31-12-2007 11:42] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:die hadden ze nooit moeten laten gaan, dus goed als ie terug komt. |
|
quote: Bareuh... |
|
quote:haha dit vind ik zo gaaf om te lezen he! Alsof een verwend kind geen Playstation krijgt omdat mams het toch te duur vind. Ja, het is dokken of de eeuwige middenmoot, Scheringa! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ghehe.... spelfout weggehaald... |
|
Perez terug bij Ajax AMSTERDAM - PSV'er Kenneth Perez keert in januari terug naar Ajax. De Deense middenvelder heeft maandag bij de Amsterdammers een contract getekend tot juli 2009. Ajax heeft met PSV een mondelinge overeenkomst bereikt over de transfersom. Mooi man! Wat een beleid! |
|
quote: Van Ajax of van PSV? Perez ging weg omdat hij van Ten Cate geen basisplaats kreeg, maar die is nu opgerot. Wel bizar dat hij weg gaat bij PSV, nu Vergoossen als interim bij PSV aan de slag gaat, want die kennen elkaar nog en volgens mij zou hij onder Vergoossen sowieso wel in de basis staan. Maar je moet maar afwachten natuurlijk of Stevens daar ook zo over denkt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volgens mij hebben Stevens en Vergosen meer vertrouwen in Aissati |
|
hahaha, dit is echt zo fucking sneu, van ajax en perez, niet normaal meer.zoiets doe je toch niet ? kom op zeg. Fuck the world and fuck you |
|
Hoeveel geld is er eigenlijk mee gemoeid nu Perez weer terug gaat naar Ajax? Neem aan dat het meer is dan de 1,8 miljoen die PSV destijds aan Ajax betaalde. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |