|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een niveau zeg, wat een niveau "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hehe rustig maar had trouwens wel gelachen als Polak die vrije trap erin had geknald.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Gelukkig hebben ze dat bij die neuzen wel met hun eeuwige "kanker utrecht" iets nieuws verzinnen kunnen ze niet [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-01-2008 9:47] |
|
Laat ons niet de hele Arena bannen... daar zijn we eeuwen mee bezig. Bruce Banner |
|
Zondag thuis tegen Utrecht. Die moeten we gewoon winnen, anders is het denk ik echt afgelopen voor ons. Zou toch lullig zijn als de nagel aan de doodskist erin geramd wordt door een ploeg uit mijn tweede stad She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Zaterdag tegen De Graafschap; die zullen heus niet twee keer achterelkaar winnen op de Vijverberg lijkt me Hoewel Heerenveen het bij zulke wedstrijd altijd lastig heeft. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nee hamas, hamas....da's lekker orgineel. 2-0 verliezen van zo'n slecht AJAX...je moet je dood schamen. |
|
quote: Ja, afwachten. Het belooft in ieder geval weer spektakel. Nu maar hopen dat tele2 wél deze pot live uit gaat zenden spelfout weggehaald... |
|
quote:Heb jij Tele2 thuis? Dan kunnen we volgende week ook mooi het voetbal volgen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Yep spelfout weggehaald... |
|
quote: Je doet er zelf ook aan mee, dus ik zie geen verschil. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:en humor hebben jullie in eindhoven ook niet, met je sjakie in oranje. Als duplan nou gewoon had gescoord en emnes ook dan had ik het nog moeten zien, psv was gewoon slecht, leek wel of ze het wel geloofden allemaal.maar ja wat wil je ook met schoolmeester vergoossen op de bank..die gast straalt echt niks uit zeg...en dat stadion van psv heeft volgens mij net zoveel sfeer als mijn plee. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-01-2008 19:18] Fuck the world and fuck you |
|
Flikker toch op Rein, het Philips stadion behoort samen met de Kuip tot de mooiste stadions van Nederland. Het stadion heeft een mooie 'ouderwetse' Engelse uitstraling. De Arena heeft pas geen sfeer, de oude De Meer juist weer wel. |
|
quote: Jij begint over niveau niet ik. |
|
quote: Het was ook een zeer hoogstaand stukje proza. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dank |
|
Tiendalli debuteert in Rotterdam of in Utrecht 24/01/2008 10:14 Technisch directeur Peter Bosz van Feyenoord verwacht dat er voor vrijdag een beslissing is genomen over de toekomst van Dwight Tiendalli, meldt RTV Rijnmond. In dat geval zou hij komend weekend al inzetbaar zijn bij zijn nieuwe club. De verdediger staat nadrukkelijk in de belangstelling van Sparta Rotterdam en FC Utrecht. Donderdagavond zit de verdediger overigens bij de wedstrijdselectie van Feyenoord voor het duel met FC Twente. Interessant is hoe trainer Bert van Marwijk de mogelijke afwezigheid van de niet fitte Tim de Cler tegen de Enschedese ploeg dan oplost. Met Giovanni van Bronckhorst heeft de coach de beschikking over een linksback, maar Van Marwijk kiest er niet graag voor zijn aanvoerder een linie naar achteren te halen. Tiendalli is evenzeer een optie, maar in feite beschouwt van Marwijk elke oplossing als een noodgreep. Op de website van Feyenoord zegt hij: 'Jacob Lensky zou er ook kunnen spelen, maar is geblesseerd. Eigenlijk hébben we dus geen linksback.' |
|
Hoi Burzum kunnen jullie zondag verliezen tnx bye. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hoi Mark. Nee liever niet, tot zover dit bericht. |
|
Naarling She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:is jouw mening he. en de Kuip sfeer ? als Sparta supporters er zijn wel ja, voor de rest heeft het wel wat weg van een graftombe Fuck the world and fuck you |
|
Een zeker figuur in deze topic is de verpersoonlijking van de infantiliteit van het voetbalpubliek. |
|
quote:Klopt ja, zijn naam is Robin, en elke wedstrijd van zijn clubje kijkt hij teletekst. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |