|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Plus 1 spelfout weggehaald... |
|
Ik heb gewoon een spuighekel aan die jarenlange Amsterdamse arrogantie. Als ik dan toch een sympathisatie-ranglijstje zou moeten geven dan zou het ongeveer gaan als: 1.N.E.C. 2.Utrecht (zelf zo'n 8 jaar gewoond) 3.Feyenoord (als jochie mijn backup ploeg in tijden dat N.E.C. eerste divisie speelde) 4.Heerenveen (gewoon sympathiek) 5.PSV 6.Twente 7t/m16.Aantal clubs waar ik weinig voor of tegen heb 17.Ajax -10^oneindig.Fietstassen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tsss, niet eens sparta noemen, zit die 3-3 je nog dwars ? Fuck the world and fuck you |
|
3-3? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
heerenveen - Sparta werd 3-3 ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: En waarom zou dat Mark dwars moeten zitten dan? |
|
Oh, dacht dat het een reactie op mijn post was Ik denk al, was Sparta - N.E.C. maar 3-3 geweest, daar had ik destijds mee kunnen leven She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wazigheid strikes..argh. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 03-02-2008 0:35] Fuck the world and fuck you |
|
mark ik dacht dus dat veranus die post had gemaakt hehe. Fuck the world and fuck you |
|
De cola-bubbels beginnen naar je hoofd te stijgen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hehe ik denk het.toch maar eens wat anders zuipen ben nou klaar wakker ook, tering hehe Fuck the world and fuck you |
|
Zombie Suarez ? signature |
|
Zijn de Fietstassen nou trouwens eindelijk eens echt failliet of worden we weer lekker gemaakt met een dooie hond? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
wat dat betreft zijn ze net als feyedinges altijd wanneer je denkt dat ze dood zijn , gaan ze vrolijk verder. Fuck the world and fuck you |
|
Ja, maar Feyenoord heeft niet structureel 27 miljoen schuld op een begroting van 14 miljoen, met zo'n 6,5 miljoen euro geleend geld van de gemeente (!!) en ze hebben in een eerder stadium niet al hun voor 160 miljoen euro gebouwde stadion (deels provinciegelden!!!!) voor zo'n 16,5 miljoen moeten verkopen aan een projectontwikkelaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Supportersbussen van N.E.C. zijn op de weg terug van Almelo bekogelt met eieren door uit Heerenveen terugkerende Fietstassers. Wat een kansloze apen. Ik wist niet eens dat de Fietstassen uit-supporters hadden! 7-0 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik ben naar t mooiste stadion ter wereld, het kasteel. Spreek jullie laters! Fuck the world and fuck you |
|
Tot kijk en succes, maar niet al te veel! (klein verliesje ) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hehe spelfout weggehaald... |
|
Ajax op 2-0 vlak voor rust! Doelpuntenmakers zijn Heitinga en Huntelaar. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ik hoop nog steeds op een gelijkspel, maar dat zal er wel niet in zitten. |
|
Laat Ajax maar winnen, anders is de strijd om het kampioenschap al nagenoeg beslist. Als het dat al niet is dan nu. PSV heeft die schaal alweer met één arm vast. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: jij ben toch ook Jood? signature |
|
Witteridder is een echte PSV-er, vanachter teletekst. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |