|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Godver |
|
Nou PSV, nog eentje erbij als het kan |
|
quote: Dat zou fijn zijn ja, die treffer laat wel wat lang op zich wachten. :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
1-1 eindstand. We hadden hem ook zeker kunnen winnen, maar goed, mag niet klagen. Ik heb er weer hoop in, dit was net als tegen Twente een goed strijdende ploeg. Als ze dit nou elke week lieten zien... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Go VVV! 1-1 "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Ajax knap gedaan hoor. Go Sparta 3-0 headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: quote: |
|
Wat een Mickey Mouse competitie toch weer, er valt geen pijl op te trekken. :[ |
|
Toch wel erg zuur, speel je gelijk tegen Ajax, heeft de concurrentie ook een goed weekend. Nou ja, in elk geval heeft Willem 2 verloren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sparta 6-1 Graafschap, dat kan je wel een goed weekend noemen, ja. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Tja Ajax speelt gewoon kut de laatste paar wedstrijden. Hoop dat dat snel verbeterd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik hoop van niet hehe.... spelfout weggehaald... |
|
Kunnen we spreken van een Foeke Booy-effect bij Sparta? Iig, mental gefeliciteerd met de 6-1 tegen de Graafschap. |
|
Dit blijft een geniale goal, lekker arrogant: |
|
Yep, lekkere overwinning voor Sparta spelfout weggehaald... |
|
Go mental, go mental! Bruce Banner |
|
Pfff, tegen De Graafschap She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De vorige keer tegen de superhoeren verloren we anders hoor, met 4-1...geen idee wat booy gedaan heeft met de spelers, maar zelfs boukhari was goed.maar blij met de punten want tegen twente en psv gaan we echt wel op de plaat. heerlijk om te zien dat die sukkel van een herrie nu niks meer post. eikel van een gloryhunter dat ie is. Fuck the world and fuck you |
|
Silva mag van Jans naar Ajax... quote:bron: www.fcgroningen.nl Lijkt me duidelijk. Opsodemieteren dus Bruno!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 20-01-2008 17:54] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Nou nou Mental, het is net een paar uur geleden hoor Niet iedereen zit dagelijks online. Maar gefeliciteerd met de overwinning She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:hehe, herrie post al tijden niks meer, t zal wel een fase van hem zijn geweest dat ie de graafschap leuk vond :') Fuck the world and fuck you |
|
quote: En graag voor volgend weekend She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: gefeliciteerd Mental met deze verdiende 6-1 overwinning. kijk er naar uit om je eens in het echt te ontmoeten. denk dat we wel een goed gesprek zullen hebben, zeker als je me dan nog eens sukkel/ eikel noemt. en nee: ik dreig niet. kortom: niet zo'n grote bek (nu weet ik wel dat je gelijk weer gaat schelden etc. en jezelf vermoedelijk een hele grote jongen vindt...en misschien zou je wat voorzichtiger moeten zijn en je gedrag wat aanpassen). maar da's een gratis tip die je er op deze druilerige zondagavond van me krijgt. ben idd een tijd van de site afgeweest en dat heeft niks te maken met hoe geweldig de superboeren het de laatste weken doen. geniet van dit succesje... vooralsnog staan we 7 punten (wel een wedstrijd meer idd) voor op je cluppie en kunnen we dit soort zeperds prima hebben. uiteraard had ik een andere uitslag verwacht. maar ere wie ere toekomst: dik verdiende overwinning. wel-te-rusren. |
|
het komt wel over als een dreigement. mocht er iemand trillingen voelen dan kan dat, ik ben namelijk heel hard van angst aan het bibberen. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |