|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nu wel ja quote:goed punt! Alhoewel hij weldegelijk een behoorlijk aandeel had in de 4de plaats in de eindstand van 2003. Daarna begon hij alleen flink naast zijn schoenen te lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-01-2008 17:27] |
|
Bobson, 26 doelpunten in 200 wedstrijden. Mooi gemiddelde voor een linksbuiten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kan nooit veel slechter zijn dan we nu hebben rondlopen. Dus hij zal het niveau in elk geval niet omlaag trekken, hoogstens in stand houden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ben benieuwd. Ik gun NEC wel wat, al was het maar omdat het anti-Vitesse is. Bareuh... |
|
zondag thuis tegen de graafschap Fuck the world and fuck you |
|
Morgen tegen de stillems |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zondag tegen de varkens. Bareuh... |
|
Morgen tegen de homo's.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Morgen tegen ehhh de ehhh kerkrade casuals |
|
quote:Moffen |
|
quote: Daarmee doe je twente tekort |
|
ik ben jaloers op elke andere club in de eredivisie momenteel..dat koopt maar en koopt maar en sparta mag lekker een boete van tweeduizend euro dokken...en we hebben al geld teveel man !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Boete? waarvoor dan? Wij hebben dit seizoen ook geen drol gekocht trouwens. |
|
Zondag tegen de joden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Makkie |
|
quote: PAK ZE RAAAGH! |
|
quote:had nog te maken met die afgelaste wedstrijd weet je nog, tegen NAC. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Ja voor jullie ja @Mental: ach, wij hebben ook maar een speler gekocht hoor (de andere 3 zijn gehuurd tot het eind van het seizoen; hoezo kapitaalvernietiging ). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@mark, geen opties tot koop genomen op die spelers dan ??? fucking wazig hehe Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Nee, geloof het niet. Drost keert weer terug naar Heerenveen aan het eind van het seizoen, Fernandez komt van Metallurg (Metallburg?) Donetz, en Bobson is transfervrij aan het eind van dit seizoen dus die wilde zich niet langer vastleggen. Bovendien blijft het zo tenminste nog betaalbaar als we volgend seizoen in de jupiler-league zitten [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-01-2008 19:24] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Daar moet de andere club en de speler wel mee instemmen, ze verhuren niet voor niets denk ik, anders kunnen ze net zo goed gelijk verkopen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |