|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mental en Sparta: succes morgen! Dan wordt Judge M. nog blijer. Bruce Banner |
|
quote: Goed bezig! |
|
Dank u allen.hoewel ik er een hard hoofd in heb dat het dit seizoen nog goed gaat komen, we hebben een loodzwaar programma natuurlijk...maar hopelijk zien deze spelers eens het licht en wordt er net zoals excelsihoer het deed tegen feyenoord, gestreden voor elke meter,en laten we ons niet overrompelen door die superhoeren. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Volgens mij is jullie programma hetzelfde als dat van alle andere clubs hoor... spelfout weggehaald... |
|
Wat wordt van Gaal trouwens mild. Voorheen vond ik het veel leuker om naar hem te luisteren, als ie flink de pest in had. spelfout weggehaald... |
|
|
|
Leuke wedstrijd gisteren, al was de tweede helft van de kant van Utreg niet om aan te zien maar toen was de marge al ruim voldoende En Nelisse alweer op 13 doelpunten |
|
quote:Hij is al lang met dat bondscoach gebeuren bezig man, denk je nou echt dat het hem nog kan schelen als ie weer eens een keer verliest en met hoeveel ? no way. Fuck the world and fuck you |
|
Misschien wil hij juist weg bij AZ om onder dat contract uit te kunnen, en laat de boel daarom zo kut spelen? Bruce Banner |
|
Nou daar gaan we dan. Zit nu N.E.C.-Ajax te kijken via internet. Alles onder de 0-6 kan ik mee leven She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Alles boven de 1-0 kan ik mee leven |
|
Succes spelfout weggehaald... |
|
Gelukkig liep er gisteren geen politie op cs, aardig de boel op stelten gezet samen met mijn pa |
|
quote:Tja, het liet weer duidelijk zien waar het probleem zit. We kunnen bijna elke wedstrijd redelijk mee, maar verliezen voor de achtste keer met 1 doelpunt verschil. Ach, in ieder geval weer gescoord in een uitwedstrijd www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
1-0 N.E.C.!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: [edit]Misschien toch goed dat Lens erin staat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
FORZA NEC |
|
En PSV staat op 1-1 bij rust maar met een man meer. Moet ook wel goedkomen. 6 punten los, woei |
|
Hopen dat we dit in de 2e helft kunnen volhouden, we zijn echt veel beter dan Ajax. Maar goed, we hebben dit seizoen al zoveel wedstrijden gehad dat we beter waren maar alsnog verloren. Bas Sibum is overigens een super-aankoop tot dusverre, lijkt wel of hij al jaren bij ons speelt Hij heeft Davids volledig aan banden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Eigenlijk stom dat ik geen weekendabonnement op Planet Voetbal genomen heb nu. Gisteren had ik eigenlijk ook de hele wedstrijd wel kunnen zien en nu had dat op zich ook wel gekund. Ach ja.. |
|
Ik zit hem nu gratis te kijken Kwaliteit is niet geweldig en het is altijd maar afwachten of jou wedstrijd erbij zit of dat er commentaar bij zit of niet, maar je kunt tenminste mooi wel een paar wedstrijden meepikken zo nu en dan. (livefooty.doctor-serv.com) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-01-2008 13:34] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Thanks! Is het proberen wel even waard ja edit: naja, laat maar. Weinig zin om er weer wat voor te installeren. Ik had al tig van dat soort proggels erop staan. Thanks anyway [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 20-01-2008 13:36] |
|
Ik ook, maar deze is de enige die consistent lijkt te werken Nou ja, mischien als je een keer wanhopig bent She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Typisch. We hebben 5 grote kansen op de 2-0, maar Ajax maakt 1-1. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |