|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
net of iemand bobson nog wil hebben, lol. Fuck the world and fuck you |
|
op zijn minst twee. maar ja, dat heb je met die huurlingen natuurlijk, die kan het geen zak schelen als ze maar betaald krijgen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Man, vet goeie voetballer!!11 Voor Veendam [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-01-2008 19:29] |
|
quote:als niemand hem wil hebben kan ie altijd nog naar ons aangezien wij graag afdankertjes kopen. Fuck the world and fuck you |
|
Inderdaad. Heb ook sterk het vermoeden dat in zijn huurovereenkomst was opgenomen dat hij minstens 3/4 vann alle wedstrijden moet spelen, want Been blijft die eikel er maar onzetten ongeacht hoe prut hij speelt. Maar hopelijk is dat dus na de komst van Bobson en Lens' recente acties voorbij. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jullie moeten gewoon Pino voor een seizoen huren kan hij mooi eens ergens in de basis spelen en daarna weer terug naar Utreg @mental dus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-01-2008 19:31] |
|
Nee, ligt niet aan de speler maar aan de onkunde van Been. Fuck the world and fuck you |
|
quote:zal vast te duur zijn man hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Mwa Utreg wil hem niet verhuren denk ik, valt vaak erg goed in in de spits. Ze willen het contract ook verlengen. Maar zal opzich voor jullie geen verkeerde zijn denk ik. |
|
Gaat lekker! Na 10 minuten al 2-0 voor Excelsior Go Lokhoff |
|
Opmerking van het jaar door de commentator. "er moet iig twee keer gescoord worden vandaag om een punt te halen" No shit sherlock, de tering. Life doesn't get much better than this! |
|
lol waar speelt ALves nu? signature |
|
quote: nergens, die zit met een banaan in zijn reet in Brazilie. |
|
quote: ow, gaat hij Hitlers uitdelen? signature |
|
Het gaat goedkomen met Feyedinges in de 2de helft hoor: Michael Mols komt in de ploeg! Whahahaha |
|
Leeft die nog? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ja. Hij schopte zojuist zelfs nog tegen de bal aan |
|
Oei, da's weer een paar maanden revalideren She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hij heeft nog 20 minuten om het tij te doen keren |
|
en nu krijgt hij geel omdat hij te laat bij een bal kwam en dus maar hands maakte |
|
quote: Bareuh... |
|
En zo mag het ook gaan met Van Geel die Silva bij ons wil wegkapen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ze gaan zelf maar weer eens wat betere spelers opleiden in plaats van de competitie leeg te blijven roven |
|
Ik vraag me af hoe een journalist aan die informatie komt. Van Geel zal het niet weggegeven hebben, dan moet het wel die Tukker zijn geweest. Ik vind van Geel ook een flapdrol en hem de deur wijzen is verder prima, maar uit de school klappen over onderhandelingen is natuurlijk buitengewoon onfatsoenlijk. En op de lange termijn, ook niet slim. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |