|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe signature |
|
Groningen op 1-0 door Powel!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
rood voor meerdink... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:En ZWAAR onterecht! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
tja, het blijft het verhaal van help de grote clubs de winter door.. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Prima weekendje weer |
|
1-1 GVD.... Maar ja, als je na 25min met tien man op het veld staat.. Hebben we het nog goed er vanaf gebracht. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Dus je bent eigenlijk een hypocriet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ik moet hier heel erg hard om lachen. HAHAHA. En natuurlijk heel erg blij na vanmiddag. Fuck the world and fuck you |
|
Dikke lol dat jans weer zat te janken dat groningen er zo onder lijd dat ajax ze heeft leeggekocht....temeer omdat ze zelf ook goede spelers bij andere clubs wegkapen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat zie je goed! Mooie voetbalweek, al had het iets beter gekund. AZ had moeten winnen van Feyenoord, en Ajax en Feyenoord hadden gelijk moeten spelen. Maar ach, 8 punten... |
|
Zijn er ook Arnhemmers in de zaal? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Steward gewond na brand in Ajax-vak Tijdens de rust in het duel Ajax - Feyenoord onstonden er brandjes in de "sfeervakken" 409 en 410. Jammer genoeg werden de brandjes al snel geblust. De brandjes zorgde wel voor een een flinke rookontwikkeling in het stadion. Zo ernstig, dat een vrouwelijk steward direct moest worden afgevoerd naar het AMC, waar zij op dit moment zelfs nog aan de hartbewaking ligt. "Een rookpot kwam te vroeg tot ontbranding in een rugzak", verklaarde de hoofdsteward van Ajax. De rugzak en omliggende stoeltjes overleefden de brand niet. Een kwartier na rust onstonden er een paar rijen hoger opnieuw brandjes. Ajax zal maatregelen nemen tegen de brandstichters. Ook een groep van de F-Side (harde kern van Ajax, red.) wil een bezoek brengen aan het zogenaamde sfeervak. "Je steekt je eigen huis toch ook niet in brand!", aldus een woordvoerder van de F-Side. Vooral daat laatste stukje over aanhangers van F-side |
|
F-side pfff laatste keer bij de uitwedstrijd tegen ons zat het vak maar halfvol. Trouwe aanhang hoor [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-02-2008 14:39] |
|
quote:Ik heb nog steeds hoop. Wetzel bleek een geruchtje van niks en de vriendin van Guus schijnt een huis in Heerenveen gekocht te hebben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tja, Utrecht is nu eenmaal niet zo'n aansprekende tegenstander. |
|
quote: Nee dat klopt Wat was het vorig seizoen ook alweer? o ja 1-4 En van de zogenaamde harde kern verwacht je dat ze er bij alle wedstrijden zitten. |
|
Nou Judge, gefeliciteerd dan maar he En nou moeten we gvd wel winnen van de hoeren van kralingen Fuck the world and fuck you |
|
Een plaats gestegen zonder een vinger uit te hoeven steken, met dank aan Breda She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Fuck Breda! komt nog geen goeie hond vandaan! Anywee, nou zondag maar die hoeren van Kralingen afmaken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Honden niet, ratten daarentegen... Dit seizoen winnen we veel kutwedstrijden die niet om aan te gluren zijn van onze kant...koesteren...mag je komende seizoenen niet op rekenen. Ben benieuwd wie onze nieuwe trainer wordt. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Verbeek,hoop ik voor jullie. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als voetballiefhebber zeg ik: Geweldig! Maar eerlijk gezegd zou dat een stap terug zijn voor Verbeek en ik denk dat hij ook financieel wel vooruit wil gaan. Ongeacht of het een geweldige keuze is lijkt Maaskant meer voor de hand liggend. Heeft een band met NAC, woont in Breda, wil graag komen, contract loopt ook af en voor NAC ook niet onbelangrijk: betaalbaar. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ben benieuwd zaterdag, tegen Heerenveen. Ik denk dat dit de zwaarste wedstrijd van het seizoen is, Heerenveen is in ieder geval een van de drie clubs die van PSV heeft gewonnen. Buiten dat heb ik Heerenveen hoger zitten dan Feyenoord en Ajax. Als PSV wint, zijn ze kampioen, denk ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |