![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Excelsior ![]() Bareuh... ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Eens per jaar wordt PSV kampioen ![]() ![]() |
|
quote:klootzakken. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hmz, Sparta genaaid? Bruce Banner ![]() |
|
Ah kut nee he ![]() Staan ze nou dus boven ons? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Gewoon doen wat je moet doen. Dat doen wij morgen ook en dan staan de stillems weer fijn onderaan ![]() ![]() |
|
ik zie het somber in, heb je de wedstrijden van sparta een beetje gevolgd ? bovendien, uit bij de graafschap kregen we met 4-1 op de klootzak van die superhoeren. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Als Excelsior van Feyenoord kan winnen, kan Sparta ook van De Graafschap winnen. Sterkte iig. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
hehe thx, ik hoop het wel iig, ben er ook weer gewoon bij uiteraard. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja tuurlijk, Sparta winnen van de Graafschap en wij verliezen van Ajax, staan we mooi onderaan ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zie ik het goed en heeft makaay net zoveel goals als den ouden ???? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Oh wacht, Stillem 2 zit er nog tussen. Tegen wie moeten die? [edit]Ah, NAC, zijn we in elk geval geen laatste na dit weekend ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-01-2008 22:48] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Go NAC! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Aha, je leert het al. ![]() ![]() |
|
Fuck Nac! dat beker geintje ben ik nog niet vergeten ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Niet miepen. Door de latere bekerwinnaar uitgeschakeld worden is zeker geen schande ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-01-2008 22:54] ![]() |
|
AZ kampioen signature ![]() |
|
Twente kampioen. Bareuh... ![]() |
|
en NAC wint de beker ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
Nee. AZ wordt echt geen kampioen meer daar durf ik mijn scc van sparta om te verwedden. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: 1 ding is zeker? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |