|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Vette set die tama! Heb je hem nu al besteld dan? Ik heb er ook zo een maar dan in de kleur dark mocha fade en met 10" 12" 16" en 2x24" bassdrums |
|
http://www.4shared.com/file/77405650/4b2d8f31/Film.html Van afgelopen zondag, Ben benieuwd of er nog menschen zijn die het leuk vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 24-12-2008 16:50] |
|
Skillz DS! Strak gedrumt weer. [edit] werd alleen duizelig door de spezial defects. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 24-12-2008 16:57] Boeiender |
|
Even weer een domme vraag van mij als niet-drummer met een drumstel: Bij mij blijft tijdens het spelen nogal vaak de klopper van het basdrumpedaal aan de binnenkant van mijn broekspijp vastzitten. Doe ik dan qua techniek iets verkeerd of is aangepaste kledij wel een beetje vereist als je gaat drummen? |
|
quote: Lekkere legging met beenwarmers doet wonderen, metaaaaaaaaal: How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Hehehe, korte broek aan doen.Heb ik iig wel. @ DS, kan niet zeggen dat er veel op of aan te merken valt op je drummen. Strakke poep. |
|
quote: Thnx, dat was ten tijde van Bodyrot wel anders he? |
|
Afgelopen weekend wat nummertjes ingespeeld... nog niet klaar dat komt komend weekend. Maar hier alvast wat footage... Mijn excuses voor het slechte beeld, bij gebrek aan een betere camera dit weekend hadden we geen keus! [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 12-01-2009 16:51] |
|
quote: thja ik deel deze mening niet helemaal. aangezien je wel degelijk voor snelheid talent moet hebben, iedereen zal best wel op ten duur snel kunnen drummen maar de manier waarop het gebeurt gaat veel tijd en techniek in zitten. ik oefen bijvoorbeeld met kleine gewichtjes om mijn enkels (enkelband) om zo de techniek te kunnen verbeteren zo speel ik bijvoorbeeld ook veel paradiddels en dualstrokes met de voeten dit alle maal ter controle over de voeten dit zijn dingen wat lang niet iedereen door zal krijgen (wil hier mee niet zeggen dat ik de beste drummer ben wie er bestaat) daarbij deel ik wel de mening over de hoeveelheid metal drummers hier heb ik ook een ambifilent gevoel bij aangezien ik het wel tof vind dat mensen metal willen drummen maar je ziet vandaag de dag veel "metal drummrs" wie alleen maar metal drummen en dan ben je echt verkeerd bezig. om een goede drummer te kunnen/willen worde moet je bijna alle stijlen wel kunnen spelen zo ben ik nu veel met blues bezig en funk. deze dingen heb ik ook veel in mijn band gebruikt. |
|
quote: poep! |
|
Tja, iedereen kan snel leren typen maar goed schrijven is een ander verhaal. Dat bedoel ik maar te zeggen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
To be or wannebe Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
@ ADHD Leuk bezig, mooie fills |
|
quote: vind je.. ik vind t dodelijk saai en nietszeggend |
|
Dat dacht ik ook ongeveer. |
|
Welke studio is dat? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
T zijn ook maar hele rustige stukjes...maar konden niet zo veel filmen helaas dus ja. Ik ben ook niet zo van het immens gepriegel... lekker rechtoe rechtaan rammen! Alle nummers staan er inmiddels wel op is in The Pit studio in Weert. Lekker relaxed op je gemak aan |
|
En hansie is een melige lap met wie je goed scheef kan lullen |
|
idd... hebben ons echt weer dood gelachen daar |
|
Vraag hem maar eens over een gitarist van een band die ooit eens zijn garagedeur (en de auto van betrokkene) aan gort reed.. zal een jaar of 5 geleden zijn schat ik hehe |
|
quote:hoeveel nummers gaan jullie opnemen? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 19-01-2009 16:05] |
|
10 nummers en hoe zit t met jullie zoektocht?? [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 19-01-2009 16:15] |
|
Martijn, check voor de grap je mail eens ... |
|
Geinig clipje ADHD; toffe partij, lekker gespeeld. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |