|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gewoon een 20" bassdrum met diepe toms Ik snap niet waarom er nog geen 21" bassdrums zijn, dat zou ideaal zijn. Dw heeft ook al 23" dus waarom geen 21"? |
|
Rene Creemers, fucking gaaf |
|
quote: Had Snaack er niet zoeen besteld? Persoonlijk zou ik als je toch geld uitgeven ook voor iets beters gaan dan de Rockstar (Superstar is dezelfde klasse) en niet alleen voor een hip uiterlijk of tommaatjes gaan. Wat een nerdmuziek speelt die Rene Creemers zeg. Goed gespeeld en leuk om te zien maar je moet vooral niet luisteren zonder te kijken... :S |
|
quote: Nope, ik zou voor een Starclassic Performer gaan.. Todat de Eneco en Belastingdienst even kwamen afrekenen en die kit in het nieuwe jaar 500E duurder was geworden. Grmbl.. quote: Idd. Die Superstar is volgens mij wat vroeger de Rockstar Custom was? Met dat mega kudt nep-starcast mounting systeem dat aan je rims hangt. quote: +1. Echt van die achtergrondmuziek van een informercial oid. |
|
Iemand dat lelijke nieuwe twinpedaal van Sleishmann als eens geprobeerd? http://www.sleishman.com/ How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Als ik het zo zie, dan zal de boel aardig snel naar de KL*T* gaan..... Er zitten een aantal punten in die behoorlijk aan frictie onderhevig zijn. De hoek waaronder de pedalen staan t.o.v. de beater assen vraagt gewoon om hevige slijtage. Daarnaast noemen ze het pedaal een direct drive, terwijl ik toch echt kettingen zie. Die kettingen staan nog onder een ongelijk verdeelde kracht ook nog, en als je het pedaal intrapt, dan zal die ketting heen en weer lopen. Of zie ik het nou verkeerd ? lampje |
|
De assen van de pedalen zelf staan zo te zien ook in een hoek, parallel aan de beaterassen. Als er iets naar de klote gaat bij normale twinpedalen is het wel de verbindingsstang en die heeft deze iig niet. Het apparaat heeft iig wel een gebrekkig sexappeal... |
|
Maar de scharnieren van de voetbladen staan niet in dezelfde hoek.... lampje |
|
Ik denk van wel.. http://www.sleishman.com/html/twin_pedals/twin_pedal.jpg |
|
Och ja, je hebt gelijk ! lampje |
|
Nog niet uitgeprobeerd uiteraard, maar ik ben het ook niet van plan. Ik vindt het er ook fragiel uit zien, en het heeft een groot Intertoys gehalte. Kan nooit een succes worden denk ik. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Volgens mij bestaan die dingen al jaaaaren hoor. |
|
quote:jaa te gek! die keerl heb ik vroeger wel es zien spelen, met richard hallebeek op gitaar geloof ik. In Orada nog haha, kej' dat? |
|
Zo, ik heb dus voor het eerst in vele jaren een ander bekken dan Paiste Signature gekocht. Toch even reclame maken omdat ze zo vet zijn en nog relatief voordelig ook. Amedia dus. Naast de Vigor Rock en Vigor Rock shiny was ik erg over de Thrace serie te spreken maar ik heb nog niet zo veel maatjes en series getest. Ik heb nu alleen een 19" Vigor rock. Als ik m'n oude bekkens zou verkopen kan ik hier nieuwe Amedia's voor kopen... wie weet. De Nederlandse importeur: http://www.patsticks.nl/ |
|
Hoe zijn de china's? |
|
Nog niet gehoord maar ik verwacht er wel veel van. Het is trouwens wel echt handwerk en dus zijn alle individuele bekkens verschillend. Zo vond ik de 19" Vigor Rock te gek maar de 18" Vigor Rock vond ik niks aan. Testen dus. |
|
Zijn er in nl uberhaupt winkels met Amedia? |
|
Ja, check DEALERS op patsticks.nl Je kunt ook direct bij de importeur testen geloof ik. In jouw geval mss nog even een endorsement bespreken? De Finse importeur er begon daar ook met me over, maar wij hebben helaas te weinig optredens en bekendheid... |
|
http://www.stephaniesdrumschool.nl/ Ik snap niet dat iemand als haar een endorsement kan hebben. Ze deed een tijdje geleden auditie bij elexorien. Niet best, nog niet vaak iemand zo slecht zien spelen, en dat heeft dan een drumschool???? |
|
Had ik mij ook al eens over verbaasd, nouja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Trouwens Koen Herfst van Cypher gebruikt ook Amedia, klinkt allemaal erg vet. Ook de china('s). [Dit bericht is gewijzigd door yelmer op 07-09-2009 14:15] |
|
Ik was nog even bij die Benny greb clinic afgelopen zaterdag. 22" byzance extra thin ride als crash |
|
quote: Bij veel kleinere merken krijg je vrij gemakkelijk een "endorsement" tegenwoordig... maar meer dan een beetje korting is dit dan ook niet. Als je les geeft heb je natuurlijk allemaal kleine koters die dan mss ook merkje X gaan kopen... Ze heeft ook "A twin peddle of gibraltar" zie ik op haar myspace. Een kameraad van me (Tonmi Lillman, oa. Ajattara) heeft een paar weken geleden een endorsement van Pearl en Sabian gekregen... dat is wel andere koek natuurlijk. |
|
Geniale filmpjes heeft dat mokkel ook online. Zo a ritmisch als een kleuter met epilepsie. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Goh, die ken ik geloof ik nog van haar korte tijd als redacteur hier .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |