|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1, plus dat ik het ook fijn vind dat bij snelle(re xD) dubbles zown flick/swiffle move kan maken. Ik krijg ze heeldown nooit voor elkaar. kwaliteit > kwantiteit |
|
sjongejonge...was dit voor een oen! vooral het einde is heel speciaal. http://www.youtube.com/watch?v=bEtXN79Hn2I&feature=related |
|
misschien wel een sukkel maar wel een snelle sukkel... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ja maar ik zou m wel eens op een echte drumkit willen horen...dan zal het wel allemaal wat minder gaan met die gast...en de gekke bekken en ergernissen worde erger |
|
Ik vind het best grappig. En die dude is ook aardig snel zeg! |
|
LOs van die rare koppen is hij best goed toch? En hij kan ook niet onaardig gitaarspelen (daar heb ik dan weer wat meer kijk op) http://uk.youtube.com/watch?v=O9wvZ307-WQ |
|
Wat een droogkloot. Hij heeft de snelheid in z'n vinger, dat kan ie met een beetje oefening ook wel op een normaal drumstel. Derek Roddy slaat bijvoorbeeld nauwelijks harder. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik ben benieuwd naar de inzendingen |
|
P.S. Nuclear Blast Records is not responsible for damages as a result of entering competition such as: achy feet, foot fungus, blisters, demolished drum kit, scoliosis, bloody splinters, scurvy, tinnitus, ass herpes, gonorrhoea, colon cancer, to name a few…. ik durf niet meer.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vette prijzen..... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
"Grand prize winner will receive an exclusive telephone call with Tomas Haake of MESHUGGAH" Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ja, die gast belt namelijk anders met NIEMAND! Bruce Banner |
|
Hehe, wel mooie reclame campagne cd'tje, paar posters, internationaal telefoontje en hop! een shitload aan exposure But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
inderdaad, hierna is t wachten op de remix cd... misschien was t leuker om t publiek zelf een nummer (van de laatste) te laten kiezen, zodat er een volledige cd uitgebracht kan worden met crappy home recorded drums als basis voor de rest van t mjezoecha geweld In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
hmm jammer, geen prijs voor de slechtste inzending, I'm out kwaliteit > kwantiteit |
|
Ik speel normaal met een Powerstroke 3 op m'bn snare maar omdat die uitverkocht waren een Powerstroke 4 gekocht (om uit te proberen). Gister er op gezet en het resultaat: een harde droge knal Voortaan speelt DS dus Powerstroke 4 !! |
|
Dan zou ik voor een Evans HD Dry ofzo gaan, dan houd de coating het misschien wat langer dan een half uur vol |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 25-03-2008 21:03] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ook een tijd gebruikt maar ik vond de feel iets te "zacht". Na een tijd Powercenter reverse dot gebruikt te hebben nu aan de "gewone" HD tot volle tevredenheid |
|
Die powercentre reverse dot klonk bij mij helemaal kut. Hierna maar eens gewoon genera dry ipv HD dry proberen. |
|
mmmm net even zitten blasten er op maar dat viel nog wel een beetje tegen. Ik heb hem nog iets hoge gestemd en toen speelde wel iets fijner maar het geluid is wat minder. Dilemmatje voor mij |
|
Evans |
|
Ik heb sinds ik fatsoenlijke oordoppen heb, het probleem dat ik gaandeweg een repetitie steeds harder en verkrampter ga spelen, voornamelijk omdat in die tijd bezig moet zijn met drumstukken verzinnen, de muziek leren kennen etc, omdat ik thuis niet kan spelen. Nou weet ik dat ik gewoon op moet letten dat dat niet gebeurd, maar heeft één van jullie misschien een tip om dit te voorkomen? |
|
Als je verkrampt dan ben je blijkbaar niet relaxed: Regel een oefenruimte met bankstel, CD-speler, koffiezetapparaat en koelkast en doe het rustig aan. Als je steeds harder gaat spelen dan sla je in het begin blijkbaar niet hard genoeg. Wel maf dat je daar zonder oordoppen geen last van had trouwens. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |