|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
te koop: 2e hands zildjian 17" Z custom medium crash (€110,-) nieuwe Sabian 17" AAX studio crash (€200,-) |
|
Per toeval kwam ik deze gast tegen maar wat heerlijk zeg!! |
|
donders! |
|
=) |
|
Wat een geneuzel die koreaan.. Doe mij dit maar: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=54278301 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Precies, die Koreaan is een gevalletje moeilijk doen for the sake of moeilijk doen. Niet mijn ding. Drumsolos zijn sowieso zelden boeiend, maar wat Bram van den Berg is wel lachen. Hij heeft duidelijk naar Bonham en Grohl geluisterd. http://www.youtube.com/watch?v=x11LjGAxvoU Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Romain Goulon die Necrophagist speelt |
|
Netjes! Dit ben ik, zo'n 2 1/2 jaar geleden? http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=nl-645886 |
|
Ja maar hoe speel je nu? Dat is de vraag! |
|
Wat ik nou afvraag als je met double bass speelt, hoe bedien je dan je hi hat? Ik hoor regelmatig muziek met double bass partijen tegelijk met hi hat geklier. Hebben die mensen drie voeten? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Er zijn zat drummers die hun met linkervoet snel van bass- en hihat verwisselen of ze tegelijk gebruiken. Benny Greb heeft zelfs nog een extra hihatpedaal bij z'n rechterpoot staan. Tama maakt tegenwoordig ook dropclutches die je met je voet kunt bedienen. Ik weet niet precies hoe het werkt en wat je er mee moet maar goed: Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
ik heb 2 hi hats en ze staan allebei half open |
|
quote: Same here |
|
Spectre! Heb jij misschien nog die addictive drummer voor mij? Ik ga 4 april de boel afmixen met een maat van mij en wil de drums overnieuw doen met addictive. |
|
Is er toevallig iemand uit de buurt van Eindhoven, of zoekt het iemand het om eventueel hierheen te komen om me te helpen met mijn DM5 instellen? Ik krijg mn gaasvel drumstel maar niet fatsoenlijk getriggerd, ik kom er gewoon niet meer uit. |
|
quote: Een ddrum 4 kopen kloten met die x-talk tot je erbij neer valt |
|
Gene!!! |
|
Wat promotie voor onzen drummert. A.s. zaterdag: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dan zou ik vooral voor Juan van Emmerloot gaan, maar Robert supporten is uiteraard ook mooi Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Als ik me goed voel, ga ik wel effe kiek'n. Hij gaat ook een paar nummers van onze cd spelen, ben daar wel benieuwd naar. Daarbij, bus naar Kaatsheuvel stopt bij me voor deur www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: "Bij mijn voordeur" is het dan altijd nog |
|
quote: ik gok dat hij 'de' is vergeten ["bij me voor de deur"] Voor mij wordt het iets te prijzig qua vervoer dus wederom iets wat ik moet missen. Cool dat hij ook TDC nummers gaat doen trouwens Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:scherp opgemerkt quote:Jammer, maar komt vast in de toekomst weer! Ja, bij de TDC nummers drumt ie meer als zichzelf zeg maar. Up The Irons is natuurlijk vooral 'in de stijl van'. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |