|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft volgens mij geen naam. welke fill heeft wel een naam? Volgens mij niet een. |
|
Quad ? |
|
Quads zijn dubbel-strokes op de bass-drum volgens mij.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik vind deze kerel toch wel een vermelding waard hier. Wat heeft die gast talent! |
|
Mis ik nou iets of vind ik het gewoon saai? Tweede filmpje is nog wel leuk, maar die eerste "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Speel je zelf ook drums, ColdHeartMinor? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Jawel. Ik speel nu al bijna 10 jaar snare, en al bijna 5 jaar drums. Ook nog overig slagwerk... multi percussion, marimba... (En hopelijk over een maand te trotse bezitter van een TD20 ) [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-06-2009 21:03] |
|
Goed bezig.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
En jij dan, El Chulo? |
|
Ook drums, sinds een aantal jaar. Daarvoor heel lang piano gespeeld. Ik ga een beetje in tegenovergestelde richting dan jij, want ik ben me steeds meer op trommelen en rudiments aan het richten.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja eigelijk precies het tegenovergestelde. Ik heb nu ook sinds een jaar een keyboard(je) hier staan, en dat luk al aardig. Mag ik je voor die rudiments wat boeken aanraden? (voor het geval je ze nog niet kent) Echt toppers! Intermediate Snare Drum Studies en Advanced Snare Drum Studies. Beide door Mitchell Peters, handgeschreven. |
|