|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft volgens mij geen naam. welke fill heeft wel een naam? Volgens mij niet een. |
|
Quad ? |
|
Quads zijn dubbel-strokes op de bass-drum volgens mij.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik vind deze kerel toch wel een vermelding waard hier. Wat heeft die gast talent! |
|
Mis ik nou iets of vind ik het gewoon saai? Tweede filmpje is nog wel leuk, maar die eerste "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Speel je zelf ook drums, ColdHeartMinor? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Jawel. Ik speel nu al bijna 10 jaar snare, en al bijna 5 jaar drums. Ook nog overig slagwerk... multi percussion, marimba... (En hopelijk over een maand te trotse bezitter van een TD20 ) [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-06-2009 21:03] |
|
Goed bezig.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
En jij dan, El Chulo? |
|
Ook drums, sinds een aantal jaar. Daarvoor heel lang piano gespeeld. Ik ga een beetje in tegenovergestelde richting dan jij, want ik ben me steeds meer op trommelen en rudiments aan het richten.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja eigelijk precies het tegenovergestelde. Ik heb nu ook sinds een jaar een keyboard(je) hier staan, en dat luk al aardig. Mag ik je voor die rudiments wat boeken aanraden? (voor het geval je ze nog niet kent) Echt toppers! Intermediate Snare Drum Studies en Advanced Snare Drum Studies. Beide door Mitchell Peters, handgeschreven. |
|
Verplichte kost inderdaad.. En ik heb er een hele zware kluif aan.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Inderdaad, heb nu bijna Advanced... klaargespeeld. Alleen wil mijn leraar mij nu opnieuw het hele boek laten instuderen voor mijn openbaar eindexamen volgend jaar... [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-06-2009 21:28] |
|
Volgens mij ben ik ook met dat boek bezig, behoorlijk pittig idd. |
|
Alleen heb ik wel altijd, dat als ik zo'n stuk eenmaal door heb, mezelf met een gigantische facepalm tegen me kop sla van; 'Dat ik dat nou niet doorhad'. Leuke boeken ja, idd. |
|
quote: sorry chocoprins maar ik denk dat er hier genoeg mensen rondlopen die hopen ooit zo goed te kunnen drummen als hem als mensen filmpjes als deze niet kunnen waarderen waarom drummen ze uberhaupt dan en ik vind het geen saai filmpje btw [Dit bericht is gewijzigd door Vorck op 06-06-2009 10:37] |
|
Een paar clipjes van het optreden 2 zondagen terug. Het gekke bekken zal wel komen van concentratie oid. (hahaha.) http://www.youtube.com/watch?v=zl1uiQoWOyk http://www.youtube.com/watch?v=HT4uKvjoGvk Niet overal even strak maar geeft wel een goed beeld dacht ik. |
|
Harder op je snare meppen. |
|
Nog harder? Van de rest van de kerels moest het juuusst zachter. |
|
Zit jij nou zo ver van je kit af? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Deze ook nog maar ff onder de aandacht brengen dan, hehe Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! |
|
quote: Hoezo nog harder, je aait |
|
Bwehehehe, ik snap denk ik waar je op doelt. http://www.youtube.com/watch?v=PD0oAbwXNyE [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 06-06-2009 12:54] |
|
quote: Idd, hehehe. Wat voor stokken speel je, BVT? Vrij kort/ dun zo te zien?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |