|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Nou hup, inruilen die krengen. Sinds die Trick Pro1V's er zijn lijken die Axis toch niet zo duur meer. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
ik heb een vraagje. ik wil graag een electrisch drumstel om te leren drummen. Weten jullie welke ik het beste kan nemen? |
|
Wat moet ik inruilen, ik volg hem even niet. |
|
quote: De Eliminators lijkt hij te bedoelen. |
|
Zeker niet, mijn eliminators zijn heilig |
|
Heerlijk die Cubanen |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Zag dit op de site van Feedback staan, en aangezien ik toch een ander (lichter) twinpedaal zoek dan mijn huidige DW.... Iemand ervaring met (twin)pedalen van Stable? |
|
mijn ervaring met goedkope pedalen is dat t ook niet zo stevig spul is (vaak)... - vrij snel veel speling van het voetblad enzo... moet er ook bijzeggen dat ik van mn axis twinpedaal ook de tussenstang binnen no time naar de klote hielp dus wellicht ligt t aan mij.. |
|
Die middenstang van Axis is idd niet heel erg stevig. Ik laat hem nu eigenlijk altijd in dezelfde stand zitten, zonder hem te verstellen als ik het pedaal inpak. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ja idd. Die van mij past dan alleen niet in mijn koffertje blastmastert hier. |
|
En hier ben ik dan weer met Departure, vergeet de ***** niet |
|
Sla verdorie eens niet zo hard op die chinees, man! |
|
Tuurlijk wel china's zijn cruciaal. Tip: Hakken zo laag mogelijk houden met double bassen. Zie maar wat je ermee doet |
|
Ik weet het, maar als ik iets te enthousiast word ga ik meer heel-up spelen. |
|
Dat moet ook. Maar ik vind altijd dat het een stuk minder moeite kost als ik ze lager hou. Geen heel down ofzo. |
|
Heeft er al iemand op de Pearl Demondrive gespeeld? Ik ben erg benieuwd naar die krengen! |
|
quote: Hebben wel wat weg van de speelstijl van Vinnie Colaiuta (linker) en Dave Weckl (rechts) vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 06-05-2009 14:01] zo kan ie wel weer |
|
Dam mag je wel een behoorlijke kenner zijn om die 2 zo maar even met elkaar te vergelijken.... |
|
quote: Die zit nou bij Disavowed trouwens... |
|
quote: Hmm, dan zou ik voor een Roland gaan. Yamaha kan eventueel ook, maar niet als je verder vordert vind ik. Roland is echt een topper wat betreft elektronisch drummen, maar Yamaha is dan weer de held op keyboard. Met Roland heb je trouwens ook meerdere sounds en mogelijkheden tot editten van die sounds. (Tunen van je snare drum, je bassdrum verfijnen...) Ik zou dan in jou geval de Roland HD-1 of de Roland TD 4 aanschaffen. Dat zijn echt heerlijke starterkits. Ik zelf ga binnenkort mijn TD9SX ophalen, hehe. Demo van de TD4: http://www.youtube.com/watch?v=WwsErTub8zI Demo van de HD1: http://www.youtube.com/watch?v=3fwfBHojH9c&feature=related |
|
quote: Waar zit die niet "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Cool. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |