|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: om die reden heb ik mn floor voor een opname al es thuisgelaten... |
|
ik ga binnenkort maar eens stick control kopen |
|
quote: Yeah zeker, ligt ook weer aan de drummer. Maar zet zo'n goeie drummer achter zo'n basic kit met de hihat en bekkens lekker hoog en ik ben helemaal blij "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dou must niet zo zeureh ehh |
|
Als jij de hint nou eens snapt!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit idee dus: http://nl.youtube.com/watch?v=VVS3-8Ejz44 Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Die knaap is sowiso geniaal. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Als jij nou eens niet zit te zeiken en gewoon die mp3's opstuurt zoals je beloofd hebt. Anders stellen we het wel een weekje uit. |
|
RU-ZIE RU-ZIE! Bruce Banner |
|
Jij? |
|
@ JB: Het hoog ophangen van bekkens, is dat voor live ook goed? |
|
Gewoon zo laag mogelijk hangen |
|
op zo min mogelijk spul spelen :p Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zou ik ook doen als ik bij Urfaust drumde. |
|
quote: Als je grote zalen speelt waar je goed word uit versterkt wel. Het probleem als je alles op een bultje zet (ketels en bekkens) is dat de bekkens door alle closemics komen. Uit een opnametechnisch oogpunt gezien is het dus 10 keer chiller om je hihat/bekkens hoger tezetten, dit scheelt hihat bleed in je snare metname. En die hihat/bekken bleed in je snaremic is een soort lofi mono kut representatie van je cymbals hehe Sjoris, welke mp3s? langzame meuk? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 23-10-2008 15:59] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Alle nieuwe meuk die ik nog niet ken. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
geniaal! Nog nog een Josti-band game! |
|
Hier dus een filmpje van mij met Departure, helaas zijn de toms nauwelijks hoorbaar. Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand m'n feel kan analyseren, dat lukt me bij anderen aardig goed maar bij mezelf niet. |
|
Hee Dappere-S. Je speelt ten eerste heel netjes en strak maar het is ook allemaal wat braafjes; er komt weinig opzienbarends voorbij. Wat meer lef, ballen en vette breaks zou niet misstaan zeker omdat je het technisch wel aan kan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik heb vorige week op Ebay.de een Schoenberger snare op de kop getikt. 260,- (!) voor een nieuwe(!) handgemaakte eiken(!) stave(!) snare gaat natuurlijk helemaal nergens over maar goed. Een simpele ambassador bovenop, een paar minuutjes alles even bijdraaien en POK! Al m'n twijfels en vooroordelen van de tafel geveegd! Holy shit wat een geluidje. Ik sta zelfs op het punt m'n Noble & Cooley en m'n Sonor Signature te verpatsen. Fazit: Een topsnare voor een budgetprijs. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Doe mij die N&c dan maar hehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja mooi gezegd Verstand op 0, inleven en los gaan, puur op gevoel (techniek heb je al, niet over nadenken mocht je dat doen) Gister deze in het extreme fratsen-topic gezet, mag hier ook wel, leuk voorbeeld van inleven/op gevoel spelen/los gaan; [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-11-2008 13:55] |
|
quote:Ik weet het nog niet hoor, het is toch ook wel leuk soundengineers en gearfreaks te laten hyperventileren als ze die trommel zien. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |