|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van mij niet. |
|
quote: Wellicht deed hij dat al.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja daar trap ik ook op. |
|
cool joh, 3 maanden wachten op je reserve onderdeel |
|
Ik heb gelukkig nog een liggen. |
|
hehe heb je de volgende al besteld |
|
Nee. Ik wil gewoon met 2 bassdrums spelen maar bij de meeste shows staat er maar 1. |
|
zit er tegenwoordig iets van een memorylock op die driveshaft of is hij nog steeds rond, kan me herrinneren dat ik me daaraan dood irriteerde |
|
Nog steeds rond. |
|
Vast al wel eerder gezien, maar toch de moeite van het ophalen/nogmaals bekijken! Kerel heeft een aparte manier van drummen, maar vind het wel cool. (trappen!) [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 10-07-2009 18:04] |
|
Even tussen [you tube] [/youtube] tags zetten, scheelt de luie ZM'er weer een muisklik edit: prima drummer trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 10-07-2009 13:39] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Nog maar ééntje dan: En nog 1tje van mijzelf: |
|
quote: "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Z'n manier van zitten en spelen doet me behoorlijk denken aan Kenny Aronoff. Geinig. Niet zo mijn stijl maar netjes gespeeld, BVT. |
|
Elders op het web hebben we een overzichtje gemaakt van alle (?) (semi-)professionale Europese drumbouwers. Ik denk ik copy/paste het hier even, hebben de gearfreaks weer wat te snuffelen. Aanvullingen zijn altijd welkom natuurlijk. Nederland Customdrums.nl - eigen stave/block Signaturedrums aka koko - eigen stave/block MMC drums - import ketels Invidia - import ketels Ultimate Groove Customs - import ketels Adams - import, niet custom Concorde - import, niet custom Majestic - alleen marching/concert Vancore - alleen marching/concert JZ - eigen ply (R.I.P.) België Lignum - eigen stave Mayfish - import ketels DK-drumworks - import ketels Sonorus - import rhythm.be - eigen ply (R.I.P.) Duitsland Sonor - eigen ply Kirchhoff Schlagwerk - eigen? acryl Schoenberger - eigen stave Troyan - eigen stave Lunar Percussion - eigen (Koa/Mango) + import ketels Handschuh - eigen (steam)bent ST-drums - import ketels Adoro - eigen ply (beuken) DR customs - import ketels Lefima Dimavery - import (cheap-ass) Dörfler - symphonic snares Wahan - eigen? ply/acryl WS drums - eigen ply Kolberg percussion - import Xcalibur - import ketels Finland Kumu - eigen ketels (berken) Sowo - eigen stave Wacco - import ketels Jack Shop - import ketels Frankrijk Art Custom Drums - import & eigen stave Capelle - eigen ply Griekenland Gabriel drums - eigen ply Groot-Brittanië Premier Jalapeno - eigen ply & stave Noonan - import ketels FVF - import ketels Highwood drums - eigen ply KD drums eigen ply/stave/block + import Guru drumworks - eigen stave/block Eddie Ryan Custom Drums eigen? ply Tartan drums - ? Big Dog - import ketels Andante - marching Flint percussion - snares Animal custom drums - import ketels AD drums - eigen ketels Hongarije Gustavito - eigen ply Ierland Custom Irish Drums - import ketels IJsland LaRusson drums? Italië Spizzichino - eigen metalen ketels Drum Art - eigen stave (ook voor Pearl) Tamburo Le Soprano - eigen ply & stave Drum Sound - import ketels MC drums - import ketels AK-drums - eigen metalen snares X-drum Daldoss Honsuy - import (cheap-ass) CVL drums - eigen stave Phidrums - eigen stave snares (geïntegreerde lugs) Kroatië Sara drums Noorwegen Ruff - eigen acryl drums Oostenrijk Aural - eigen stave Polen Bertrand - eigen? ply Spanje PDALdrums - eigen stave + import Santafe - import NP drums - import Tsjechië Hanus & Hert - eigen stave Zwitserland Giannini drums - eigen ply Lauper - import ketels (wel Zwitserse makelij) SCS-drums Zweden Spunky drums - import ketels C-customdrums - import ketels Ice - import ketels GigPig - maffe boel |
|
|
|
Nu nog vet soundje "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Daar hebben we jou voor, toch? |
|
Hoezo dun bekkentje |
|
damm, wat een flubber ding How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Pearl Eliminator DB pedaal gekocht pffffff wat wennen zeg in vergelijking met m'n vorige pedaal. |
|
Belt drive? |
|
Nee chain, ik heb de rode cams er op gezet, de veerspanning op maximaal gezet en de klopper iets omlaag gezet. Maar dit speelt nog voor geen meter |
|
je had beter belt drive kunnen nemen. Dat is ook mijn instelling, niks mis mee. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |