![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik speel inmiddels al een hele tijd op Amedia. Ik vind het echt te gek klinken en een ruime keus aan series dus voor ieder wat wils. De China's klinken gewoon hoe een china moet klinken. Niet te gepoleisd gewoon vettig... Zeker de Thrace Raw Rock china's ![]() Amedia FTW ![]() ![]() |
|
Hoe lang gaan ze (bij mij ![]() ![]() |
|
quote: De vrouwelijke Lars Ulrich? ![]() |
|
Lars mept iig nog wel hard uit ritme, zij slaat ook nog eens als een uhhmm.. wijf... hehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: haha... ik heb pas 1 china gesloopt! Iig heel wat langer dan die wuhan apparaten.. maar dat is niet zo moeilijk. De raw Rock serie is te vergelijken met de Z serie van Zildjian en Rude van Paiste enz.. Die mep je nie zo heel snel aan gort. Ik zou zeggen gewoon proberen en je komt er vanzelf achter he ![]() |
|
Misschien moet ik idd maar eens bij die importeur langs. Ik ga niet meer op de gok 2e hands china's kopen in de hoop dat ze lang meegaan en ook nog leuk klinken. Ik heb nu ook een Ufip die toch niet zo heel chill klinkt. ![]() |
|
quote: Waar staan die filmpjes? linkje? ![]() |
|
![]() |
|
Vreselijk. ![]() |
|
Haar biografie...... geboren in Hoogkerk ![]() Mmmmmm misschien is zij De Ijsbeer wel en drumt ze niet als een wijf maar als een ijsbeer. ![]() |
|
Klinkt logisch. ![]() |
|
quote: Gewoon ff mailen naar Pat ![]() ![]() |
|
Heb ik toen voor stokken ook gedaan maar ben uiteindelijk gewoon maar bij Vater 5b gebleven. ![]() |
|
Hoezo vond je die Balbex niks?? Ik speel er wel mee. Gaan langer mee bij mij dan bijv Pro-Mark en scheelt nog eens een berg geld ook. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik kon de goede niet vinden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 07-09-2009 20:33] ![]() |
|
Ik ben sindskort ook overgestapt op Balbex; doe echt niks onder voor Vic Firth. Eerst wel een paar klote series gehad maar de 2BN bevalt prima! ![]() ![]() |
|
quote: Drumschool?....... Triest..... How about a nice cup of shut the fuck up! ![]() |
|
Een beetje je plek kennen is ook een kunst sowiso. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ah verrek, ze heeft niet alleen een "twin peddle", maar ook een lesprogramma "dubble base"! ![]() ![]() |
|
Zucht... dat is toch echt verloedering van deze planeet zo'n volk... ![]() ![]() ![]() |
|
Op die manier kan ik ook wel een bass school beginnen haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
ja misschien moet ik ook maar les gaan geven en een coverbandje beginnen ![]() |
|
quote: Tering... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |