|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ook mooi met dat ventje... wat ie drumt staat vast niet in het boek... en gewoon zegge: Juist! netjes... nr 3 |
|
Ik kan daar niet langer dan een paar seconden naar kijken. Kan er vrij slecht tegen dat sommige mensen van hunzelf niet weten hoe slecht ze zijn. |
|
+1 heeft zij hier niet es gepost in't muzikantentopic oid? Eerder zo'n snel-weg-klik-drumgrietje-filmpje gezien hier iig |
|
Muzikanten topic??? dat kan bijna niet |
|
haha was wa zo.. weet niet zeker of het dezelfde was, maar klonk wel zo en was ook zo'n soort filmpje. achja, gedrevenheid is goed [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-09-2009 0:14] |
|
quote: Heb al voor de klas gestaan Nijenhuis En het schijnt dat ik warempel nog verstaanbaar was ook De wonderen zijn de wereld nog niet uit hehehe [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 09-09-2009 14:35] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
@ Blastmastert: Wrom ruim je je axis weer op?? is het toch niet helemaal wat je zocht? |
|
Ik denk dat het komt omdat die twin-as weer eens kapot is gegaan.... lampje |
|
quote: Hahahaha... Zoals iemand leren hoe ze 'n plectrum moeten vast houden. Dat kan je, of dat kan je niet. In t 2e geval: Triangel. All hope is lost ! neoplasma malignum |
|
quote: Ik had toevallig nog een goed onderdeeltje liggen dus hoefde sowieso niet 3 maanden op dick visser te wachten voor een nieuwe. 1. Het is niet betrouwbaar genoeg om mee op te treden/touren(als dubbel pedaal). Heb in totaal die drive shaft volgens mij 5 keer kapot gehad. Ben de tel namelijk al kwijt. 2. Kut importeur 3. Had er iets van 3 of 4 maanden mee gespeeld daarna mijn eliminator er weer eens bij gepakt. Meteen ging het double bassen veeeeel beter. Maar ja niet zo gek, ik speel ook al iets van 4 of 5 jaar op eliminators. Ik wilde die longboards gewoon een keer proberen. 3. kut importeur Ik blijf gewoon bij eliminators. Het enige wat bij mijn eliminators kapot is gegaan zijn de veren. Maar ja ze staan ook altijd op max. Ik heb alleen die drive shaft een keer vervangen omdat er veel speling op zat. Maar ja ik speel nu toch (bijna) altijd met 2 bassdrums dus heb ook geen last van die kutstang. Axis kopen??? €450,- |
|
Hmm, ik bied 460!! |
|
jaja |
|
OK, 470!! Van de opbrengst kun je mooi deze alu snare kopen bij jackshop.fi! Nieuw, van 500 voor 380 |
|
Ik hoef geen nieuwe snare, liever een vette china die niet stuk gaat. Ik heb nu een Ufip 18" Rough china maar die klinkt toch net niet helemaal lekker. |
|
quote: Idd dick misser wordt je nie vrolijk van. Via Axis zelf is stukken sneller. gewoon ff bellen. Maareh 450 euro Je hebt m nieuw in huis voor nog geen 400 euro... [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 10-09-2009 17:19] |
|
quote: Hmm ja dan toch de Vigor Rock maar even checken dus. Toch een van de dikste bekkens die ik kan waarderen... ze schijnen ook lang mee te gaan. Ik heb ook nog nooit een Paiste Signature china stukgeslagen trouwens maar de crashes van die serie zijn wel berucht wat dat betreft. |
|
quote: 400,- mag ook. quote: Pfff die Amedia knakker zit helemaal bij eindhoven. |
|
Ju Klopt in Nuenen.. Mja je komt toch wel s in de buurt voor een gig of concertje. moet je m gewoon bellen als je weet dat je in de buurt bent. Kun took gewoon 's avonds langskomen als ie er is. Service van hem is ongelooflijk goed. Omdat ik het niet kon halen om eerst langs hem te gaan en dan naar de gig kwam hij persoonlijk ff een bekken langsbrengen waar ik moest spelen.... bleef ie meteen ff plakken en kijken haha! Echt geschikte kerel. En 400 euri voor een axis die al meer dan 5 keer naar de klote is geweest... dan maar een nieuwe Ik wil wel weer naar Axis. Trick is erg vet speelt lekker maar de veerspanning kan niet strak genoeg naar mijn zin... |
|
Welke serie heb jij, ADHD? |
|
Wat bedoel je welke serie?? Serie van wat?? |
|
quote:je bedoelt cutting through the matrix deel 1, 2 en drie edit: het is Watt.. ontopic: ik moet mijn reeds lang geoefende drumskills in de praktijk gaan brengen. my training is almost complete.. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 10-09-2009 18:12] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
bekkens van Amedia. |
|
ik heb de Vigor Rock serie. 15" 16" Thrace Raw Rock 18" crashes en Vigor Rock 14" en 18" china. alhoewel ik die 14" niet meer gebruik. Ride en hi hat is lekker stug nog steeds Zildjian Z custom... [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 10-09-2009 18:13] |
|
Heb je enig idee met welke Zildjian/Sabian/whatever serie de Vigor Rock te vergelijken is? Ik ken eigenlijk alleen Paiste Sig en deze is toch wel behoorlijk anders. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |