|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
begin niet over mn moeder, belg! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Belg?? tegen mij????? steek die Quad in je gat signature |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik moet zeggen.....Dat ik dit niet heel erg indrukwekkend vind. ( wel een goede drummert..) |
|
De drummer der drummers: |
|
quote: Ik zie hier eigenlijk weer bevestigd wat ik al vanaf Kollias' toetreden tot Nile heb gedacht: die kerel is ongelofelijk eenzijdig bezig. Z'n blastbeats zijn bovengemiddeld goed en krachtig, maar alles wat niet met 280 km/h gespeeld wordt klinkt maar weinig bijzonder bij hem. Nergens 'lucht' in z'n spel, totaal niet swingend/groovend (denk aan Sean Reinert of Stef Broks), maar ook niet indrukwekkend omdat het machinaal en allesvernietigend is (denk aan Gene Hoglan of Frost van Satyricon). Als ik extreme metal zou willen leren spelen, zou ik toch eerder op zoek gaan naar materiaal van bijvoorbeeld Derek Roddy, Flo Mounier of een van bovengenoemde drummers, die deze eigenschappen wel hebben - of in ieder geval in meerdere mate dan Kollias. quote: ROFL |
|
quote: |
|
quote: Waarom heb ik het gevoel dat het gitaarintro niet strak op de clicktrack staat Verder wel geniaal drumwerk inderdaad |
|
quote: Oow, je bent niet de enige hoor. Ik zat er op een gegeven moment ook flink doorheen toen (ik een aantal weken terug) onze full-length inspeelde... Alles is in een grote ruimte met haarfijne roommics opgenomen dus er valt ook nog es weinig te knippen/plakken/schuiven/etc. Ondanks de psychologische horror wel het gaafste wat er is! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Klopt, dat maakte het opnemen ook een stukje moeilijker... |
|
Tsja in de studio is niet altijd makkelijk. Leer je wel lekker je zwakke plekken kennen, jammer dat het dan alleen te laat is Ik heb tot nu alles wel aardig ingedrumt. Er zijn weinig dingen waar ik niet tevreden over ben. |
|
Ik ben net begonnen met drummen, heb een Tama imperialstar met wat goedkope Paiste bekkens. Zal ik les nemen of kan je het via een boekje ook wel leren? Ik speel al bas en gitaar, dus notenkennis en zo heb ik al genoeg. thx |
|
Les! Altijd les, het gaat om techniek wat je niet kan controleren met een boekje, daarvoor heb je een leraar nodig. |
|
Ik drum nu ook al ongeveer een jaartje ^^ Gaat steeds beter. Wil ook op zoek naar een band achtig iets. De beste drummer vind ik dus echt wel Frost. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:'die was toch dood ? Fuck the world and fuck you |
|
pot'n n pann'\n! |
|
Al een jaartje? Dan zal je nu wel moe zijn, haha. Ahum. Ik ben Arco's favoriete drummer. |
|
quote: Wil je in mijn GG coverband komen spelen? |
|
quote: Ach man doe niet zo moeilijk. - al dan. Whatfuckingever. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Wat is dat precies voor band.. waar staat GG voor? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:audioslime is nu enmaal een beetje raar. Fuck the world and fuck you |
|
GG Allin. Zetten we mental naakt op het podium met een mic in zijn klauwen, ik doe wel net of ik gitaar speel en dan mag jij drummen. Het is rauwe punk dus de klank is niet belangrijk :') Ik zie het zitten. |
|
quote:Maar mijn moeder zegt dat ik wel een goed karakter heb! |
|
maar ik wil niet naakt en volgens mmayo heb ik pleinvrees. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |