|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die George Kollias van Nile gebruikt voor ultrasnelle kicks zijn voeten tegelijkertijd zijwaarts heen en weer; hoe heet dat apparaat/techniek dat hij bedient? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hij gebruikt gewone pedalen maar die "techniek" heet zwiveling. Volgens de pro's die ik er over gehoord heb is het niet meer dan een onnodig zenuwtrekje, maar voor hem schijnt het te werken. |
|
Nee hoor hij heeft/probeert het zichzelf juist weer af te leren. Schijnt slecht voor je knieen te zijn. Maar er zijn idd lui die het als techniek gebruiken. Check deze maar eens http://www.youtube.com/watch?v=9Dos1Ee-Zns Edit: En het is idd iets wat je lichaam automatisch doet bij hogere snelheden. [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 11-09-2009 17:24] |
|
Aaaaaaaaaaaaaah alsof ze het weet...... |
|
Hahahahahaha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: +1 Jij ook al dus |
|
*Popcorn* "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hahaa... jullie lucky bastards |
|
Gisteren eens ff een tijdje met de demondrive aan t kloten geweest... VET!! maar of het nu axis en trick kan overtreffen daar ben ik nie over uit. Speelt erg soepel. misschien wel TE soepel... weinig controle vind ik. Mja moet je ook weer aan wennen denk ik zo. Het ziet er iig erg gelikt uit, maar dat mag ook wel voor dat geld |
|
Ja veel te duur die dingen, niet normaal meer |
|
quote: Ik heb alleen nog maar op een single gespeeld, die vond ik - zonder aan de settings te prutsen - wel erg, erg fijn. Power, controle en snelheid. Maar goed, misschien heeft de ontwikkeling van mijn voeten er iets mee te maken, die verdomme sneller beginnen te worden dan mijn handen Ik ben wel aan een nieuwe twin toe, mijn IC is echt helemaal verrot getrapt. Zo'n mega pedaal gaat het niet worden (Trick, Demondrive, Axis) en ik weet niet eens of ik wel direct drive wil. Iig ook maar eens een Eliminator uitproberen. Uiteindelijk maakt het pedaal geen fuck uit, als je maar hard genoeg traint, behalve dan als je over een echt brak kutpedaal speelt. |
|
Probeer de direct drive van Yamaha eens, ik vind m echt relaxed spelen, en met 325 euro ook erg goed te betalen. |
|
Kerel trapt lekker weg. |
|
Strak en saai. |
|
Mooi kleed en mooie speeltechniek. Hij tilt z'n stokken lekker hoog op, ook in de fills. Verder retesaai, idd. |
|
Zeker mooi kleed, ik heb ook een rode |
|
Zielloos |
|
Ik vind het er wel soepel uitzien. Of dit nu mooi is: (wel knap) [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-09-2009 15:24] |
|
Noorderlingen opgelet, Ligdrum drums zijn nu ook bij Rimshot Meppel verkrijgbaar. Voor wie dat niet boeiend genoeg is.... "Meld ons dat je voor Lignum komt en een heerlijk glas De Koninck (het favoriete pintje van Gert Breugelmans) staat voor je klaar! Kijk op onze site voor ons actuele aanbod." http://www.rimshot.nl |
|
quote: +1 wat dat betreft laat ik me erg insipreren door jou. |
|
Binnenkort waarschijnlijk die cast hoops op al m'n toms. Ben beniewd naar het verschil in geluid. Zo komt mijn session toch aardig in de buurt van een masters |
|
Godver Joris, dat filmpje van die "drumschool"... wil je zoiets nooit weer met ons delen. 1 keertje toen was wel genoeg. Bruce Banner |
|
Komen de nachtmerries weer terug? |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |