|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Zs6v7LUNfvc# Nog een oud filmpje van me, ben benieuw wat jullie er van vinden. |
|
die vertaging is irritant verder mooi gefilmd, al zou ik zelf meer gaan voor een wat duurdere camera [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 13-04-2008 23:01] Je moeder. |
|
Kan iemand me vertellen in welke perspectief ik de Pearl VMX of VBX kan zien ten opzichte van m'n huidige Export Select (ELX) uit 2001? |
|
Klinken wel redelijk nog die visions. Even een setje optimounts erop en gaan met die handel |
|
Ze zullen vast OK zijn, maar dat is Pearl ELX ook. Het hout van de VMX/VBX is mss ietsje beter maar ik denk dat je er nauwelijks op vooruit zult gaan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
VMX is wel maple, en ik denk dat dat altijd beter is dan mahonie (van export) |
|
quote: hmm beter is zown lastig begrip. Imo maar één manier om te zien of het een vooruit gang is. Kijken of je ergens er op kunt spelen en dan oordelen welk geluid je mooier vind. "maple > mahonie" lijkt me niet het beste uitgangspunt, hangt er helemaal vanaf wat voor geluid je zoekt natuurlijk. kwaliteit > kwantiteit |
|
@ThaT: Speel eerst maar es op een fatsoenlijke berken/maple kit, praten we dan verder. Voor de Visions wordt overigens B-kwaliteit maple/berken gebruikt dus dat zegt idd niet zoveel. Naast het ISS systeem is zijn de 1.6mm hoops een nadeel. 2.3mm klinkt beter en is makkelijker te stemmen. In deze prijsklasse zou ik voor de Sonor S-classix gaan, dat is topkwaliteit. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
afgelopen donderdag... ikke en mijn fijne kitje |
|
Heb ik al te vaak gezien Ben alleen nu benieuwd naar die video opnamen |
|
http://youtube.com/watch?v=XagspfIdhqk&feature=related# Die Kollias is een geweldige metaldrummer maar die grooves die hij speelt vind ik niet bepaald geweldig. |
|
|
|
quote: Haha comments van de meester |
|
Ik wil ook gaan drummen, maar heb geen idee waar te beginnen. Is er een standaard nummer om mee te beginnen ofzo? Ik heb wel toegang tot een drumstel op school en kan op zich een ietsie pietsie basisritme |
|
Neem les. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: +1 |
|
quote: en terecht Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
@ bLASTMASTER Om lekker te kunnen blasten moet je het ondervel van de snaredrum dan strak of juist slap spannen? |
|
Maakt niks uit, wat je zelf lekker vind klinken. Hangt ook van je velkeuze en je snare af. Op mijn snare staat het ondervel zeker niet heel strak. [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 02-06-2008 19:59] |
|
Johan, de befaamde Belgische cymbalsmith, is overleden. quote: Echt een gemis voor de muziekwereld. RIP. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Nou, gister even de drums opgenomen voor de aankomende promo van Nymphea Aurora, op een of andere manier wordt ik daar altijd depri van, het gaat nooit zo lekker als ik wil en ik heb het gevoel dat de engineer teveel gaat knippen en plakken terwijl ik het gewoon goed wil inspelen. Ik heb in ieder video opnames om mijn spelen eens kritisch te beschouwen. Ik trek nogal eens moeilijke koppen. |
|
Supervet!! |
|
supervet??? mager ventje bedoel je... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
wat weet jij nu van mager, ja mama is obees! signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |