|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2e bassdrum aangeschaft bij mijn superstar custom... tsjezus, 10 jaar eerder moeten doen. En de Axis gaat ook de deur uit, ben nou gelukkig weer sprongen vooruit met de Cobra's... woest How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Ik wil je axis wel kopen. Het is een A toch?? |
|
Even hier advies vragen, ik heb voor het eerst sinds ik m'n eigen kit heb een vel gescheurd. Waar koop ik het beste nieuwe (tom)vellen? Suggesties voor goede sites waar ze te bestellen zijn oid? De lokale muziekwinkel hier heeft niet zoveel te bieden "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
|
|
dankewel "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Even een geniaal stukje drumwerk in mijn nieuwe band "Crashinasecond": We zijn trouwens nu compleet met een bassiste erbij, gaaf wijf ook! En we hebben een zanger. Dus binnen afzienbare tijd de eerste optredens, we zijn al gevraagd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Boeiender |
|
Vast al eens langsgeweest, anders zeker de moeite waard! Mike Mangini in Discovery Time Warp http://www.youtube.com/watch?v=w8Gxut0odyc tegen het einde wat opnames van hoe je vel en bekkens eruitzien als ze geraakt worden, in slow motion. |
|
Vet! Mangini rules ook |
|
quote: Ach, een beetje gezonde zelfspot moet kunnen. Toch vind ik het wel redelijk subtiel gedrumd voor mijn doen, als simpele punk/metal-hakker normaal gesproken. Zeker voor een oefenruimte-opname met de laptop zonder bas. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik wou zeggen, volgens mij deed je drumstel het nog prima na afloop. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tja, ik ben toch maar een beetje techniek gaan leren. Stokken deed ik lang mee, maar die kosten voor bekkens waar happen uit zijn dat is zulke dure business. Heb nu na een half jaar drummen ook nog steeds geen speling op mijn twinpedaal. Terwijl ik toch nog steeds een paar nummers heb waarin ik double bass-tapijtjes leg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De clip is wel geniaal. |
|
quote: best kut |
|
quote: Graag gedaan! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Behoorlijke zieke fill ziet hierin. Vooral met die airtoms erbij http://www.dailymotion.com/relevance/search/Virgil%2BDonati/video/x7ntf1_solo-batterie-virgil-donati-avec-mi_music [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 02-02-2009 17:11] |
|
Zit er versneld uit "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Steve Gadd grooved ze der allemaal uit! http://www.youtube.com/watch?v=kRAVnSo2twM Even opletten bij 5:14 Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
check deze shizzle http://www.pearldemondrive.com/ ziet er zeer interessant uit en is ter concurrentie van de axis pedaalkes heeft ook zowat alle mogelijkheden alleen de prijsklasse zal gelijk liggen aan de axis |
|
quote: gaaf.. Ik ben geen drummer maar dit was lekker uit te zitten... Herman van de bakker |
|
quote: Ja, die ziet 'r goed uit niet?? Eens even afwachten everyone knows that good news always sleeps 'till noon |
|
quote: Hmm, Axis vind ik zelf niet lekker spelen (heb A logboards gehad) maar direct drive spreekt me wel aan.. Verder ziet het er ook erg solide uit.. Mijn huidige twin (Tama IC) heb ik al een paar keer onderdelen moeten vervangen wegens speling/ slijtage. Nog steeds lijkt de Trick Pro 1 V me het ultieme pedaal. Direct drive én drukveer. In NL nergens te koop, zou hem voor dat geld wel graag uitproberen dus via een webshop kopen is geen optie. |
|
ja nadeel is dan ook nog dat het hier in nederland allemaal 2x zoduur is dan aan de overkant van de grote blauwe zee (als ze ze zouden hebben), maar zou ze ook wel eens willen proberen hehe [Dit bericht is gewijzigd door Vorck op 05-02-2009 20:55] |
|
quote: Kijk anders eens naar de Yamaha Flying Dragons.. Heb ze nu meer als een jaar, maar het blijven waanzinnig fijne pedalen! Supersolide, geen millimeter speling en uiteraard direct drive... Én betaalbaarder Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |