|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Die knul kan er inderdaad wat van. In 2006 nog gezien op drumfest, tering wat was dat gaaf! (Ook nog met Adrian Erlandsson en Cesar Zuiderwijk) |
|
Gavin Harrison (Porcupine Tree) |
|
Ik ben wel zo'n beetje uitgeluisterd op al die supervituoze techno-showcase drummers maar die Harisson kan me wel bekoren ja! Ik ben ook een sucker voor die softe funky groovejes: Die solo van een 11-jarige Tony Royster eerder is legendarisch, supercool, maar wat ie tegenwoordig doet is ruk. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Wat een beheersing en wat een genot om naar te kijken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
iemand toevallig een dm5 over? een vriend van me gaat eindelijk inzien dat hij de boel moet triggeren als er iemand is die er eentje over heeft graag even mail naar: arco (aaaaaaaaap) arcowolf.com |
|
Check dit filmpje. Vanaf 4:15 laten ze in slow-motion zien hoe een drumvel en een bekken vervormen als je er op slaat. Ongelofeloos. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Bizar ja. Toevallig laatst zelf de vervorming van mijn bekkens gezien dankzij een strobe die precies "goed" ingesteld stond. Fucking freaky hehehehehe |
|
Gister eindelijk wat Amedia bekkens kunnen testen. De Vigor Rock crash klonk erg lekker en is niet twee keer zo goedkoop als de Paiste Signature zoals ik dacht maar bijna 3x. Verder een hele vette snare gezien en bespeeld. Massief aluminium (ook de hoops) en dat voor slechts 380,- nieuw. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Amedia ftw zeker weten... klinkt te gek en kost geen reet. Prijs kwaliteit verhouding is echt goed gewoon. |
|
Even een vraagje: ik wil overstappen naar een andere bekkenset (hi-hatt, ride en crash). Kan iemand mij een tip geven voor een goeie bekkenset? Ik wil er ongeveer 250 euro voor uitgeven. |
|
quote: en hoeveel is dat in cijfers? [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 25-05-2009 18:23] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Iemand tips voor goede jazz-drummers? En dan meer de drummers die 'in dienst van de muziek' spelen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Paiste Signature 17" crash kost hier 299,- Amedia Vigor Rock 17" zit hier op 130,- (bij nader inzien dus toch dichter bij 2x dan 3x zo duur) Tot m'n verbazing is er ook een wereld van verschil tussen de Vigor Rock en de Vigor Rock shiny. Bepaalde Bosphoros Gold crashes klonk ook erg goed maar die zijn ook flink aan de prijs en daar heb ik even geen zin meer in voor crashes. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Steve smith |
|
quote: idd goede optie maar vergeet ook zeker Peter Erskine niet. |
|
quote: Jeff Hamilton! |
|
Erg fijn, bedankt Hexegot! Steve Smith is ook een fantastische drummer (ik heb een hele nuttige instructie-dvd van hem hier liggen), maar ik trek die jazz-rock band van hem dan weer voor geen meter. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zo'n hi-hat beheersing met de linkerhand wil ik ook wel blijft een van mn favoriete drummers toch "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
ik vond t commentaar over dikke varkens leuker dan het filmpje |
|
youtube hè. heb daar zelden een zinvolle comment gezien eigenlijk "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik ontdekte gisteren al dat ik met mijn digicam ook kan filmen, dus dat moest vandaag even in het oefenhok getest worden. Hier het resultaat. Wel tamelijk sloppy, maar goed, we waren niet voor niets aan het oefenen |
|
Vorige week een paar nieuwe bekkens aangeschaft, aangezien mijn hi-hat, ride en crash bekken toch echt een vervanging toe waren. Heb uiteindelijk gekozen voor: - Sabian APX 14" hats - Sabian APX 14" medium crash - Sabian AA 20" Metal-X ride Ben erg tevreden! |
|
Leute, simpel vraagje: wat is de naam van een fill van alternating tom/bass? Als in t-t-b-b-t-t-b-b-t-t-b? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |