|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tsja, dan moet je om te beginnen es een fatsoenlijke oefenruimte huren. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
@ Chriz Dit is een bekend probleem waar ik zelf ook wat problemen mee heb gehad. Het komt waarschijnlijk doordat bepaalde frequenties weggefiltert worden, en om die toch te kunnen horen ga je harder slaan. Jaren geleden heeft er een artikel over dit specifieke onderwerp in de Slagwerkkrant gestaan. |
|
|
|
Dat je een minuut lang niks anders doet dan 16e en 8e single strokes afwisselen? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Lijkt mij ook dat 't daarmee te maken heeft. Oordoppen is altijd even wennen wat geluid betreft. Maar dat zal vanzelf wel weer loslopen denk ik, toch? everyone knows that good news always sleeps 'till noon |
|
quote: Met gitaren erbij is het gaver ja. |
|
speel nu die blast es netjes.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
en op tzelfde geluidslevel als de rest ook de linkervoet.... |
|
Mijn nieuwe trommeltje, is al van mij maar pas over 'n tijdje hier: De Mapex BP walnut dus in 13x6... everyone knows that good news always sleeps 'till noon |
|
Mooi ding man, Mapex maakt mooi spul! Nu hopen dat de hardware lang goed cq. zwart blijft. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik zit er aan te denken om een tweede hi-hat aan te schaffen (x-hat) een 13 inch. Maar heb er geen zin in om veel geld uit te geven aan een Paiste (zoals de rest van m'n bekkens). Zijn er hier mensen bekend met Stagg???? Of andere goedklinkende low-budget bekkens?? En dan hi-hats in het bijzonder. |
|
quote: ik vond de crashes klote mar de hiats best goed... ik heb een standaard hiat van en stagg tim1 setje getest en zelf ooit die stagg blackmetalserie gehad( dat was erg kut.. behalve de hiat) vond is relatief, ik was en ben zildjian avedis custom gewend... of een 302: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/drumstellen/159687070-paiste-302-hi-hat-14-te-koop.html [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 01-04-2008 15:51] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
@Dappere-S: Goedkope bekkens zijn niet per sé kut, maar messing bekkens wel. Als ik jou was zou ik even uitzoeken welke cheap-ass bekkens die toch van goed materiaal zijn gemaakt (B20 of B8) en dan gewoon testen icm. je eigen bekkens, want het is en blijft erg persoonlijk. Hier een overzicht van de materialen van verschillende series. http://www.drumworld.nl/drumtalk/sijpe/h1.asp Wuhan en Stagg zijn stiekum soms best OK. Let wel op, want Paiste bekkens zijn (oa. door het gebruikte legering) vaak wel lastig te combineren met andere merken. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Scoor op marktplaats gewoon even een 2e hands setje voor 200,- ofzo |
|
tweedehands voor 200 euro... ik geloof dat wapper peerwerper een goedkoop setje beoogde.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
goedkope rommel krijg je toch spijt van. Gewoon ff sparen een goed setje kopen waar je tenminste een paar jaar mee kan doen. |
|
Met alles zo "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
zekers... heb nog voor een klein fortuin van die dure shit in de kast staan, twijfel nog steeds of ik t zal bewaren... misschien volgend jaar maar weer een bandje zoeken ofzo.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Stagg heerscht. Heb al mijn crashes van Stagg en ze klinken prima (goed, het is geen topserie van Zildjian, Paiste of Sabian maar klinken gewoon goed) en ze kosten geen reet! Mep je er 1 doormidden (wat me tot nu toe pas 1x is gelukt, speel er al tijden mee) dan koop je voor een paar tientjes een nieuwe! Stagg Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
stagg=stugg |
|
quote: Laatst tijdens een optreden een Stagg Boomarpje van een andere drummer afgebroken door er een bekken aan te hangen en daarop te slaan... dat is toch redelijk normaal gebruik zou je zeggen. Samen met andere ervaringen zou ik zeggen: niet doen en koop iets anders |
|
Ik heb 2 bells van Stagg, prima dingen en onmogelijk verrot te slaan. Verder ben ik erg, erg, errug gehecht aan mijn Paiste Line bekkens. Ik heb alleen nog een Alpha ride, moet ik nog eens vervangen. Maar ja, de ride die ik wil (Line 22" Dark Metal ride) kost 450 euro Laat ik eerst gesloopte Wuhan china #3 eens vervangen.. |
|
quote: Mjah, je moet uiteraard geen high-end spul verwachten voor dat geld, maargoed, als een dikke sonor-boomarm half is doorgescheurd of een paar keer is gevallen mep ik die ook doormidden... Stagg is hetzelfde als Behringer: Voor het geld koop je niks beters! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |