|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vandaag voor het eerst op een echte kit gespeeld, in plaats van de gaasvellen kit die ik hierthuis had. Tering, wat een verschil, vooral voor mn voeten en mn rollen, mnu lijkt het iig ergens op. Ik had het moeten weten, maar toch, is heel anders dan ff bij een maat van me op zn kit spelen, ik denk dat ik nu wel een stuk sneller vooruit ga, haha. Alleen jammer dat ik tot maart op mn nieuwe kit moet wachten, speel nu met een geleende Export, maar wil mn eigen kitje |
|
Mijn drumstel heb ik op mijn 12de tweedehands gekregen, en het is echt ver heen. Dus hopen dat ik binnenkort werk vind, dan kan ik kopen wat mijn hartje begeert! Dit zijn de cimbalen die ik wil: 14 inch Z3 HiHat Cymbals - 18 inch Traditional Thin Crash Cymbal - 21 inch A series Sweet Ride Brilliant - Paiste 15 inch Signature Mellow Crash Cymbal - Paiste 16 inch Twenty Series China Cymbal - Paiste 18 inch Twenty Series China Cymbal - |
|
Ziet er leuk uit. Wat ben je dan kwijt in totaal? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Als ik geluk heb, zo'n 1200 euro. |
|
Vandaag binnen: een cable hi-hat + 14" Paiste Sound Formula heavy hi-hat reflector series. Alleen het ophangen van de cable hi-hat gaat een stuk moeizamer dan dat ik vooraf gedacht had. |
|
Zo heb ik het op dit moment |
|
Die blastmaster weet die shit weetsje "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja dat weet ie idd . Ik heb het probleem al opgelost; ik heb het onderste deel van een bekkenhanger omgekeerd in m'n rack geklemd en daaraan heb ik een multiclamp bevestigd met de cable-hi-hat. Ik zal vanavond wel eens foto maken van m'n kit. |
|
Die klemmen (adapters) zijn geniaal. Ik heb 2 chinas, 2 splashes, 2 crashes, 1 remote hihat en 2 toms aan 3 standers hangen En het ziet er ook nog beter uit dan een woud met losse standers. |
|
De Dappere-Speerkit met dank aan Blastmaster voor advies voor de ophanging van de cable hi-hat. |
|
Precies zoals ik het ook zou hebben gedaan ja!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb 2 dvd's van Jojo Mayer gedownload, echte vette sjit. Gaat echt fucking ver met slagtechniek. Als je een techniek wil hebben om extreem snel te kunen blasten met behoud van power dan is het oefenen van Mayers slagtechniek absoluut de moeite waard. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 08-01-2010 2:08] |
|
Ja die gast is gestoord. Heb m voor 1,5 jar terug in een clinic aan t werk gezien maar fuckin hell Btw, heeft iemand de dvd van Gene Hoglan the atomic clock al ergens gevonden of bemachtigd?? Kan geen torrent vinden ervan verdomme.. Alleen de trailer is al geniaal.. |
|
quote: Die 1e dvd stond op gegeven moment 1 dag op youtube. Had hem meteen maar helemaal gekeken. De volgende dag was hij ook weg. |
|
quote: Ben ik wel erg benieuwd naar, kan je mij toevallig een torrent mailen?? |
|
Gewoon op torrent finder naar Jojo mayer zoeken. |
|
Jawel maar alleen van dvd 2, mail me maar op clemenskerssies@gmail.com |
|
Nee hoor allebei. |
|
Snaack kan beter naar Blastmaster mailen dus |
|
quote: |
|
of Screaming Headless Torsos!! Mayer = |
|
|
|
Zo, eindelijk een plannetje gemaakt voor een stave snare. Kijken of daar deze winter eindelijk es wat van komt. |
|
vraagje signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |