|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat werd in 2007 ook geroepen over de 2008 editie... ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
Ach, we zien wel. Zal wel weer met een sisser aflopen. Vorig jaar moesten er ineens minder grote namen worden geboekt, nu stonden er ineens weer grote namen. Ik blijf positief; volgend jaar gewoon weer waldrock... spelfout weggehaald... |
|
Kreeg net de Waldrock nieuwsbrief in de mail, met als onderschrift: Tot Waldrock 2009!! spelfout weggehaald... |
|
Leuk feestje toch met 8000 man? |
|
quote: Ja hoor, niks mis mee. Je kan mooi alles zien, nergens echt gigantische rijen, hoeft niet anders, perfect zo spelfout weggehaald... |
|
quote: Ideaal ja, veel betere sfeer m.i. dan zo'n larger than life festival als Wacken. |
|
quote: Ja, nu ben ik zelf trouwens nog nooit op Wacken geweest, maar die `reuzefestivals` trekken mij ook niet. spelfout weggehaald... |
|
Wat een onzeker gedoe zeg, het is de Elfstedentocht toch niet? Ik snap ook niet wat er "knus en kleinschalig" is aan een weiland met 8000 lui maar goed... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ken je Fries Er kon net wel uit de kosten worden gekomen. Oftewel eens zien wat ons volgend jaar voorgeschoteld wordt. |
|
Gewoon weer 2 podia om in de kosten te snoeien. Goede bands blijven boeken en alles komt goed. Zijn we gelijk van die klote overlappende optredens af. Ik zie een win / win situatie. 's lands gezelligste festival blijft het toch wel, ook met minder bands. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lijstje! - MMayo |
|
Lijstje! - MMayo - BongoBongo |
|
Lijstje! - MMayo - BongoBongo - XXL (+ XXS??) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze moeten weer terug naar één podium, toen was het pas gezellig! |
|
quote:Er moeten heel veel dingen gewoon weer zoals vroegah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lijstje! - MMayo - BongoBongo - XXL (+ XXS??) - Moon Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Lijstje! - MMayo - BongoBongo - XXL (+ XXS??) - Moon - skarmoon |
|
Nu nog weer terug naar de oude datum! |
|
Vast wel weer present komend jaar |
|
Schijnbaar 13 juni met Carcass als eerste naam. |
|
quote: Oeh, ik hoop op die datum, Metalcamp is van 2 tot 7 juli, dus die zit niet in de weg. Boeiender |
|
Nou, hier ga ik me nog maar even niet al te druk om maken. Zie een maandje of 2 vantevoren wel es wat er speelt... spelfout weggehaald... |
|
Carcass is wel een super naam natuurlijk ! |
|
quote: Tja, tijdens de Gods of Grind tour destijds al gezien. Dat hou ik liever in m´n herinnering denk ik... Al die wederopstandingen hoeven van mij niet. Alleen Bathory dan... spelfout weggehaald... |
|
quote: Carcass: 13.06. Bergum – Waldrock (Netherlands) NEW |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Volgende pagina |