|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijd voor een nieuw topic Zo ziet de nieuwe Ferrari eruit: Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ga het dit seizoen wel weer volgen(denk ik). |
|
Hollanders? Nee toch? |
|
Gekke vleugeltjes aan de zijkant mochten toch niet meer? En jammer dat er enkele teams niet meer meedoen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik volg natuurlijk ook weer, ben al over de shock heen van Hamiltonijn Raikkonen zijn laatste jaar moet spectacel opleveren signature |
|
Wat een hork op wielen die nieuwe Ferrari. |
|
Ik kijk ook! |
|
quote: Zo gaan ze er waarschijnlijk allemaal uitzien hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
Mwoa vind em wel mooi rank |
|
Ik vind deze opzich wel mooi, maar ligt het aan mij of is die neus zo lang? |
|
Beide. |
|
quote: De Joden komen... wacht maar op de nieuwe BMW Sauber wagens met donkere vleugels en lichte body zullen pas lelijk lijken! signature |
|
quote: Eerder fragiel doordat de achtervleugel smal is en de voorvleugel te breed is, verder zijn de bolides sowieso wat aan de smalle kant met een spoorbreedte van 185 cm. |
|
Ik vind hem er vooral lomp uitzien door die gigantische vleugel aan de voorkant. Er zal vast weer een heel theoretisch plan achter zitten maar ik moet het in de praktijk nog maar eens zien of het effect heeft. In ieder geval een lelijk ding |
|
idd, een hele dikke achtervleugel, hahahaha |
|
oei signature |
|
quote: Dat zijn gewoon de nieuwe reglementen. Faustian Spirit of the Earth |
|
De nieuwe Toyota: Faustian Spirit of the Earth |
|
De nieuwe McLaren: Trouwens, Ron Dennis stopt als teambaas. Faustian Spirit of the Earth |
|
wel een voordeel, mooie gladde wagens zonder al die extra vleugels, klepjes en nog meer zooi. Alleen die achtervleugel....nee. Waarom niet gewoon één brede 'lage' plaat, zoals in de jaren zeventig? |
|
Ik vind die achtervleugel nog meevallen, maar die voorvleugel, wat een enorm lomp ding is dat nu geworden. Faustian Spirit of the Earth |
|
Vind die Toyota er wel mooi uitzien moet ik zeggen. |
|
De nieuwe Renault R29... Check de andere foto's op GPupdate.nl en dat soort sites... Die neus vind ik erg lelijk en breed, voor de rest is 't wel een mooie wagen. Maar tot nu toe vind ik de Williams FW31 toch 't mooist tot nu toe, nog ff wachten op BMW-Sauber, Red Bull/Torro Rosso en Force India wat hun in petto hebben met de nieuwe looks. De Williams FW31 |
|
Idd, die neus van de Renault is spuuglelijk. De Williams blinkt dan weer uit in soberheid, maar vind het wel ok Faustian Spirit of the Earth |
|
zijn die slicks ook nieuw? signature |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |