IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over het christendom Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 14:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 14:45 schreef altx het volgende:
Aargh! Dat heb ik al eens verplicht voor mijn studie moeten doen (vak methodologie van de techniek - ik studeer technische informatica). Ik vind het zelf eerlijk gezegd een hoop gelul in de ruimte.
Dat vinden alle domme mensen . Ik vond het wel leuk, wetenschapsfilosofie (met 'het is geen "filosofie"' (let op de aanhalingstekens) bedoel ik dat ik eigenlijk filosofie zèlf een hoop gelul in de ruimte vind; toegepaste filosofie daarentegen is veel interessanter), zeker Kuhn met zijn paradigmabeginsel... bruikbaar gereedschap om verdere informatie op te kunnen nemen en te kunnen beoordelen.

Maar ja, techneuten he, altijd hetzelfde liedje... veel doen en weinig denken .


-=rot-ohp=-
Usericon van -=rot-ohp=-
Posted 03-09-2002 15:29 by -=rot-ohp=- Wijzig reactieProfiel van -=rot-ohp=-Quote dit bericht

waarom zou je domme of onzinnige posts hier neer pleuren? ik bedoel; het christendom maakt zichzelf wel belachelijk.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 03-09-2002 15:56 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ik vind alle soorten van godsdiensten en geloof dikke zever, dat is mijn mening.
Dat wil nog niet zeggen dat je geen respect moet hebben voor mensen die er wel wat in zien.

Elk zijn mening, stel jezelf eens in de plaats, als ze iets van jou afbreken waar je heel veel aan hebt is dat ook niet aangenaam.