|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja.. je definitie van 'God' heb je niet bepaald verduidelijkt.. wat doet jouw 'God'? |
|
Geloof/Geloven = dikke flauwekul. Mensen zouden beter bewuster worden, leren weten en beseffen. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Alles. Ik bedoel, hij/zij/het is alles. Vergelijk het met De Matrix (stom voorbeeld). God is het programma achter alles, beter kan ik het niet uitleggen. En vergelijk het niet te letterlijk met een computerprogramma a.u.b. Tja, beter weet ik het niet uit te leggen. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 17-07-2003 22:04] mvg wk10 |
|
waarom vraag ik het ook... de ondoordachte antwoorden roepen zoals gebruikelijk meer vragen op dan dat zij verklaren.. |
|
quote:Hmmmm Als je de natuurkunde bergrijpt is het al een stuk minder wonderlijk. Wel mooi inderdaad. Uiteindelijk kot het allemaal terug op verschillende equivalenten van energie. |
|
quote: De vraag is: is het allemaal wel bedoeld om te verklaren. Moet je er niet gewoon van genieten? mvg wk10 |
|
quote:Ik hoop voor jou dat hij niet draait op windows dan.. CTRL ALT DELETE Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En die equivalenten zijn voor mij dus God! PUNT mvg wk10 |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ach mens,... mvg wk10 |
|
quote: . .. ... |
|
quote:Ook al begrijp je de natuurkunde, dan weet je nog steeds niet hoe het allemaal komt en waarom enz.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wat? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Dan eerder die energien. Een equivalent is slechts een woord energie een ding |
|
quote: mvg wk10 |
|
quote: volwassen reactie zeg... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Verklaar jij met je natuurkunde het begrip 'tijd' eens.... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Neen! Noem de dingen bij hun échte naam. PUNT. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Typisch voor diepgelovige kuddeschapen... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: ...?... da's toch gewoon de vierde dimensie, tijd... mvg wk10 |
|
quote: en ik hield me nog wel zo netjes in Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Wat goed van je... maar waarom ook al weer? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tijd... Moet je veel Einstein lezen. Ik begrijp er aardig wat van, niet alles. Maar dat leg je niet even uit in een paar zinnen. Er zijn diverse interasnte boeken over geschreven. Bijvoorbeeld door Steven Hawkings en probeer anders de Einsteinsite. Daar is het complete werk van Albert te vinden. |
|
quote: ehm...je hebt gelijk ook Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |