|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit is net zo treurig als het propanganderen van religieuze nonsens. je verspilt je moeite, tijd en energie aan je mning aan iemand opdringen. Of het nu religieuze mafketels, verzekeringsagenten of figuren als jij zijn maakt me geen reet uit: je wilt jouw ideologie opdringen aan iemand anders, in feite ben je dus geen haar beter dan wat je veracht. Ben ik nou zo slim of jij zo ongelooflijk stupide? |
|
Is het nou leuk om over anderen te zeiken en ze heel veel pijn en ellende toe te wensen? Zie je, plezier is niet mijn sterkste kant. Mentation - www.mentation.nl |
|
god boeit gewoon niet en muziek die over god gaat boeit ook niet. god zag ons werken god zag ons zwoegen ---------------------------------------- toen zag god ons salaris hij draaide zich om en weende bitter Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Anoniem op 07-06-2004 13:51] Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!! |
|
slechtvalk is gay.......................... need i say more? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Money was like the sacred totem in a primitive culture, a mysterious object that efficiently expressed the larger social reality. In the American culture formed by democratic capitalism, money was the sacred totem. The common faith shared by Americans was secular rationalism and the social order was defined by the scientific abstractions surrounding money. Yet religious mystery was still required – priests and ritual, sacred secrets that sustained belief. If one understood money’s secrets, the true nature of the American social reality was made plain. Money revealed compromised ideals in the civic order. Limitations were imposed on the idea of democracy and sovereign citizens passively accepted them. Money defined the social hierarchy, the rank ordering of citizens, which valued some above others. Money expressed the culture’s deepest longings and obsessions, the fretful belief that a dead substance could somehow confer immortal life on those who accumulated it. Money was a living creed in American life, as Veblen said, a more convincing realty than human toil or material needs or the tenuous things of the human spirit http://www.inspiredbooks.com/Humanism.htm |
|
[quote]Op 7 juni 2004 13:40 schreef HgarrothwulfF het volgende: slechtvalk is gay.......................... quote] Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Laat me raden, jij zit in Slechtvalk? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat klopt, kutband. Maar dat ze christelijk zijn heeft er voor mij niks mee te maken. |
|
quote: black metal is gay, eigenlijk |
|
black metal kun je moeilijk vrolijk noemen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: JIHAD!!!, oh sorry verkeerde topic. Do carry on *away* Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
Jesaja 30:32 Elke keer dat de HEER de gesel van het noodlot op zijn rug laat neerkomen, zullen de trommels en de lieren klinken. Met een regen van slagen gaat hij Assyrië te lijf. Ach, drummers worden toen iig wel gerespecteerd door het christendom |
|
Numeri 31:17: Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens, en dood alle vrouw die door bijligging des mans eenen man bekend heeft; kwam ik tegen tijdens een godsdienstwerkstuk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Daarom noemen we het ook Gay en niet vrolijk. And my marlboro light |
|
Satan is the devil Bruce Banner |
|
Damn, lekker mekkeren op het christendom, want dat is toch wel zo'n enorme bedreiging voor muziek en je leven. Richt je vurige woorden liever tot die kanker-islam, want da's pas een bedreiging. Maar al die "stoere-true-grim-ende-evil" black-metal muzikanten hebben daar het gore lef niet voor. Waarom niet? Omdat je hier te maken hebt met een religie waarvoor mensen bereid zijn om te sterven. Als je cvlt wilt zijn en een kerk in de hens wilt steken... tja makkelijk. Maar wil je cvlt zijn en je steekt zo'n fuckin' moskee in de hens, dan kun gelijk vrezen voor je eigen leven. M.a.w: ik heb liever 100 christenen(die vallen mij niet lastig), dan vijf tyfus-moslims!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Onheil heeft hier een cd over "The Threat". Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik sluit me bij je aan |
|
Ik denk niet dat je hier zomaar over kan oordelen. Ik geloof niet in 'een God'. Zelf leef ik heel erg naar het Boedhisme. En daar geloven ze ook niet in een bepaalde God. Ik vind het een naar idee dat er iemand of iets moet zijn wat 'machtiger' of 'hoger' is dan wij. Waarom moeten wij allemaal naar 1 iemand luisteren? Ik vind dat iedereen gelijk is. Ik hou niet zo van 'groepen' die 1 iemand of iets aan bidden. We zijn toch allemaal belangrijk? Ik snap dat veel mensen er kracht en energie uit halen. En verder heb ik ook niks tegen mensen die wel geloven. Maar ik denk eerder dat er meerder goden zijn dan 1 bepaald iemand of iets. En ik denk ook dat er heel veel in jezelf is. Dat je veel dingen in je leven zelf kan bepalen, en dat je daar geen 'God' bij nodig hebt. |
|
Dus jij eet geen vlees en doodt geen insecten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee, zij heeft haar snijtanden toch niet voor niks |
|
quote: inderdaad SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Nee, ik leef ook weer niet helemaal naar het Boedhisme. Maar ik probeer verder zo veel mogelijk naar het Boedhisme te leven |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |