![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
666! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() |
|
![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
was dat een soort van racistische post? jah, of lag t ana mijn typ-kunsten? ![]() |
|
quote: Ik gok het eerste, maar gelijk heeft hij. [Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 09-04-2005 19:51] Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
laten we t hopen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Je schrijft als een mbo-breezerslet. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
nE3 M4n, KusZ13S ![]() en bedankt nee, k typ gewoon te snel en ben een btje te lui om t te verbeteren, k zal er voortaan aan denken ![]() ![]() |
|
"btje" is geen geval van t snel typen.Dat is een geval van irritant typgedrag. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
OF je gaat gewoon on topic ? ![]() |
|
quote:Iemand met een plaatje van een buitenlander als avatar, die een racistische post plaatst, ik denk het ook... [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-04-2005 0:04] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
kan toch? k bedoel, nazi's dragen ook lonsdale, het merk van een neger... ![]() |
|
quote:Staat nog steeds de vraag welk verband er in hemelsnaam is tussen het verlangen dat men Nederlands typt en racisme? Ofwel, waarom gooi jij mijn post op racisme? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-04-2005 0:12] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
... laat ook maar wtf jankt iedereen over mijn typen, is het some niet te raden dat dingen als "neit" niet is? god.. jankerds, ga gewoon on-topic he ![]() |
|
Je bedoelt dat wij jouw posts moeten gaan ontcijferen, om te 'raden' wat je nou eigenlijk hebt getypt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
nee, want waarschijnlijk ben je dyslectisch ofzo, t is gewoon leesbaar naar mijn idee, en nee, ik ben niet dyslectisch ![]() ![]() |
|
quote: Je bent gewoon gehandicapt, en daarnaast een ontzettende eikel. Leuker kunnen we het niet maken, wel grappiger. ![]() |
|
quote: ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
jah, en? ... dat laat zien dat ik niet zo kansloos ben en al me hele leven geweid heb aan dit forum, wat btw niet echt meer over metal gaat ofzo. *zie mn sig ![]() |
|
quote:Good 4 U. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Doe dat dan ook niet man. Houd je gewoon je bek en tyf lekker op! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
let wel; ik ben de enige op deze pagina die iets heeft gepost wat on-topic was he ![]() ![]() |
|
quote: Houd je klep dan ook. Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
![]() |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |