IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over het christendom Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-04-2005 20:56 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Pfrt, die hippies van tegenwoordig.

Nee, vroeger. Toen stonken ze pas echt.


Waar hebben we het hier eigenlijk over?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neo-hippies ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-04-2005 20:59 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

He bah ...
Krijg je aids van volgens de paus


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-04-2005 21:29 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Stelletje kortzichtige klootzakken.

Mijn moeder verdiept zich de laatste tijd steeds meer in het Boedhisme. Ik lees af en toe wat mee uit haar boeken en ik moet zeggen dat de meeste dingen voor mij best logisch over komen. Het geheel straalt een soort "rust" uit, wat me wel aantrekt.


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 01-04-2005 21:30 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 21:29 schreef Morgil het volgende:
Stelletje kortzichtige klootzakken.

Mijn moeder verdiept zich de laatste tijd steeds meer in het Boedhisme. Ik lees af en toe wat mee uit haar boeken en ik moet zeggen dat de meeste dingen voor mij best logisch over komen. Het geheel straalt een soort "rust" uit, wat me wel aantrekt.





Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-04-2005 21:52 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

misschien tijd voor een topic genaamd Domme/onzinnige/brute post over het Boedhisme?

Ik vind boedhisme een levensfilosofie die niet werkt...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 21:29 schreef Morgil het volgende:
Stelletje kortzichtige klootzakken.

Mijn moeder verdiept zich de laatste tijd steeds meer in het Boedhisme. Ik lees af en toe wat mee uit haar boeken en ik moet zeggen dat de meeste dingen voor mij best logisch over komen. Het geheel straalt een soort "rust" uit, wat me wel aantrekt.
Dus omdat jou moeder dat leest zijn wij kortzichtig? Beetje .. kortzichtig of nie?

Ik word zo moe van mensen die ineens allerlei aziatische meuk interessant gaan vinden, stelletje meelopers.


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 01-04-2005 22:15 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:14 schreef Jenje het volgende:
Dus omdat jou moeder dat leest zijn wij kortzichtig? Beetje .. kortzichtig of nie?

Ik word zo moe van mensen die ineens allerlei aziatische meuk interessant gaan vinden, stelletje meelopers.


Ik word moe van mensen die hun mening ergens over geven, zonder dat ze weten waar ze het eigenlijk over hebben.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-04-2005 22:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:15 schreef Lielo het volgende:
Ik word moe van mensen die hun mening ergens over geven, zonder dat ze weten waar ze het eigenlijk over hebben.


En ik word weer moe van mensen die een pagina of twee ergens over gelezen hebben en gelijk denken dat ze de wijsheid in pacht hebben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:15 schreef Lielo het volgende:
Ik word moe van mensen die hun mening ergens over geven, zonder dat ze weten waar ze het eigenlijk over hebben.
Hoe weet jij dat ik niet weet waar ik het over heb?

Overigens heb ik nergens kritiek gehad op boedhisme alleen op hoe veel mensen er mee omgaan. Vooral hard roepen om te laten zien hoe interessant ze wel niet zijn, allerlei zweverige bs uitkramen, maar zodra het ze moeite of geld kost gooien ze alles weer overboord. Aangezien jij ook al weer van die half bakken verhaaltjes verteld over Boedhisme gooi ik je voor mijn gemak ook in die groep, aangezien ik gezegend ben met een stelk hersenen wat zelf bepaald wat ze doen (of niet) en die vinden het erg rustgevend (en humoristisch) om mensen op één hoop te schuiven.

Hop.


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 01-04-2005 22:19 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:17 schreef altx het volgende:
En ik word weer moe van mensen die een pagina of twee ergens over gelezen hebben en gelijk denken dat ze de wijsheid in pacht hebben...


Jah hey! Maar ik bén ook gewoon wijs.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 22:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:19 schreef Lielo het volgende:
Jah hey! Maar ik bén ook gewoon wijs.

Moet je nu niet de Kaballah leer volgen?
Deed Madonna ook ...


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 01-04-2005 22:32 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:20 schreef Jenje het volgende:
Moet je nu niet de Kaballah leer volgen?
Deed Madonna ook ...


Dat is nou iets wat ík stom vind.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 22:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:32 schreef Lielo het volgende:
Dat is nou iets wat ík stom vind.
En je weet er niet eens wat vanaf ... pfffssjjj


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 01-04-2005 22:40 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:33 schreef Jenje het volgende:
En je weet er niet eens wat vanaf ... pfffssjjj


Ik weet er wel wat van af. Maar ik vind het gewoon stom.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 22:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:40 schreef Lielo het volgende:
Ik weet er wel wat van af. Maar ik vind het gewoon stom.
Nou .. poe he ...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-04-2005 22:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Is die paus nou al dood?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2005 22:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

al jaar of wat, maar zoals zo vaak, dringt de realiteit niet in die botte kop door ..

(en over botten koppen, beste Lidlo, kan ik ERG goed mee praten)


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-04-2005 22:53 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 april 2005 21:29 schreef Morgil het volgende:
Stelletje kortzichtige klootzakken.




"Domme/onzinnige/brute post over het christendom"

Netjes!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-04-2005 12:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 21:29 schreef Morgil het volgende:
Stelletje kortzichtige klootzakken.
Een echte boeddhist zou zoiets niet zeggen, die zou over zich heen laten lopen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2005 12:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 22:53 schreef Oud Vuil het volgende:
"Domme/onzinnige/brute post over het christendom"

Netjes!



En erg on-topic ook, toch!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-04-2005 12:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 16:20 schreef Lielo het volgende:
Maar maar maar....ik ben best lief!

Het is een lief kind


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-04-2005 12:43 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 2 april 2005 12:04 schreef Misanthrope het volgende:
Een echte boeddhist zou zoiets niet zeggen, die zou over zich heen laten lopen.




Bloodied by the thorns beside the leaves


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-04-2005 13:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

boeddisme zegt toch dat al het leven lijden is, daarom moet je alle banden met het leven ontnemen.

GOFFIK!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen