|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Precies, ik irriteer me er mateloos aan, "Vampiric Ultra Satanic Black World Dominating Heathen Barbarian Fucking Black Metal" Dat soort dingen |
|
He he, die goude oude kramy tijd Waar is trouwens kramy's eerste topic gebleven? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3911 Daar heb je hem... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Heb trouwens ook nog het eerste topic van jou gevonden http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=775 Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb een link naar een site ontdekt waar je ook kunt discussieren over religie http://www.lucidusnoctis.nl gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: legendarische site Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Onzin over het Christendom ? Heeft er niemand een linkje naar een online bijbel ? Of naar de site van het Vaticaan ? Dan heb je onzin genoeg lijkt me zo. |
|
quote: Sorry hoor. |
|
Ik ben gedoopt en daar ben ik TROTS op GODVERDOMME, bende kutdebielen! Beetje zeiken op de kerk. De kerk stelt tegenwoordig geen reet meer voor bende losers. Durf eens grote bek op te zetten tegen de werkelijke grote boosdoeners van deze tijd, stelletje laffe platte mistkeutels! Ja, Ik ben andersglobalist! [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 14-07-2003 17:24] mvg wk10 |
|
quote: Sorry hoor, maar de Kerk dient gewoon omver geworpen te worden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Overigens is het niet zo de kerk maar de kerkgangers die mij irriteren, alle regeltjes maar zo buigen zodat zij er geen last van hebben. Aant gas ermee |
|
quote: De kerk als instituut stelt hier tegenwoordig geen zak meer voor. En ik vind het niet meer dan normaal dat er zoiets bestaat als religie. Onzekerheden en vragen genoeg in deze wereld. mvg wk10 |
|
quote: De kerk stelt nog veels te veel voor, want onze maatschappij is doordrenkt met ziekelijke joods-christelijke moralen en waardes. Kerken verbranden is niet genoeg, ook mentaal is er een revolutie nodig om deze wereld van de ondergang te redden. En ik ben tegen alle drie de religies uit Jeruzalem, maar in wezen verschillen die ook niet zoveel van elkaar. Let the Shitagogues, Churches en Mosks burn! I won't kneel for the king of jews! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
U meent het? Njah, u doet maar. Voor me met dit soort idiote onzin bezig te houden heb ik geen tijd. Ik ga maar weer eens een reisje boeken. mvg wk10 |
|
Het zou eens tijd worden dat we met z'n allen van dat gegeloof afstappen. Geloven, het woord zegt het al, is iets wat je doet of niet. De een gelooft het wel en de ander niet. Ik persoonlijk niet. en in mijn ogen is het nogal naief. Iets wat je ouders je opleggen. Mensen schreven vroeger onverklaarbare dingen toe aan de hand van een god. Dat was makkelijk om de dingen te kunnen relativeren. Tegenwoordig weten we wel van alles (meeste) hoe het veroorzaakt wordt, maar we blijven nog steeds aan die god hangen. Bovendien is het geloof Christen/Joods/Moslim in de loop der eeuwen door diverse leiders volledig uit zijn verband gerukt en is er dus eigenlijk weinig meer van over. Dan kan de kerk maar beter nog wat verder omslaan en zijn normen eens aanpassen aan de huidige maatschappij. Galilei werd destijds vervloekt door de kerk omdat hij meende dat de aarde niet het middelpunt van ons zonnestelsel/heelal is. Dat kon niet! Hij verketterde God's creatie! Ik denk dat toch zelfs de Paus het er nu wel mee eens is dat de wetten van Galilei/Newton/Einstein toch wel iets dichter bij de waarheid liggen dan die van de kerk. Afschaffen die handel, scheelt een hoop oorlog! |
|
Dude .. lees de topictitel! |
|
quote: Die wetten maken god's creatie in mijn ogen alleen maar genialer, zo bekijk ik het. Het is toch briljant dat we hier zomaar zijn, uit het niets. Daar heb je toch geen kerk voor nodig om in een god te geloven. Ik begrijp mensen die niet geloven in een god eigenlijk niet zo goed. Waarom kijk je niet eens verder dan je neus lang is? mvg wk10 |
|
windkracht 10, ik vind dat je eens stevig in je aarsch gepakt moet worden door een bende fors geschapen negers, gij gore christenhond! |
|
quote: Praat je nou tegen jezelf? |
|
quote: Euhm.. Het is net omdat ik verder kijk dan m'n neus lang is.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: welleuh... in ben niet perse christen. Ik geloog gewoon. Is dat zo associaal of misdadig. Ik bedoel maar: dat we het resultaat zijn sterrenstof na miljoenen jaren van evolutie. Dat er zoiets als dromen en denken en begrijpen onstaat uit een verzameling atomen, moleculen en dergelijke. da's toch wonderbaarlijk! Da's voor mij God! mvg wk10 |
|
quote: Kan je iets minder vaag zijn? Heb je zitten blowen ofzo, hippie? |
|
quote: Noem dat dan niet god, ajb.. Noem dat wonderbaarlijk of fantastisch ofzo, maar niet 'god'. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |