|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Alleen ontopic qua 'onzinnige posts over het christendom', oftewel niks toevoegend. |
|
- ik heb het niet op gang gebracht, ik had mijn meneing voer de topic gepost, en toen ging iedereen over mijn typkunsten janken - voeg jij dan wat toe, ik vind t toevoegend genoeg tsss [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 10-04-2005 12:53] |
|
Jij bent dan ook om te janken. Ga es dood? Ah toe? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Neit voer btje luek kweenie anders oef eik dekn dat neit. ? Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: omdat jij het bent |
|
quote: Dat vind ik vet hip! LatOr eh. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: INTIFADHA! |
|
quote: Que? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Daar ben ik het volledig mee eens. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ach jah, kom je ook op m'n crematie? |
|
quote: Heb nog wel een leuke cake ook. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Neem dan ook veel water mee ... van al dat zout wordt men dorstig .. |
|
Kom nu gaan we weer lief doen tegen elkaar. Het zal je moeder maar wezen... |
|
het stomste over het christendom wat ik gehoord heb is dit: random blackie: Ik haat christenen omdat geloof de oorzaak is van vrijwel alle oorlogen ..Zucht wat een destructiviteit Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
quote: Ik weet niet, maar ergens zit er wel een waarheid achter, niet dan? Voor wat betreft het feit dat geloof vaak voor conflicten zorgt. Of het de aanleiding van oorlogen zijn, hoeft niet, maar bij een aantal 'grote' conflicten speelt het wel een grote rol (bijv. Israel, Ierland/Engeland etc.) Another Day, Another Way .... |
|
Ik weet het wel. |
|
quote: Ik denk dat Chuck eerder doelt op het feit dat die uitspraak door een blackie is gedaan. Zo'n 'hippie-uitspraak' klinkt best krom uit de mond van een blackie. |
|
quote: Daar is een heel bekend boek over: The Clash of Civilisations and the Remaking of World Order- Samuel P Huntington |
|
A picture of Jesus is better than Jesus, it only takes one nail to hang the picture. Jesus was a well hung man. AHAHAHAHA!11! |
|
hehehe schaep! |
|
Ik moet er nog even aan wennen dat mijn nieuwe huisgenoot christelijk is, en afleren "wachten" te zeggen in plaats van "bidden". |
|
Waren heeft met Jezus niet verdronken? anders zouden de nonnen een aquarium rond hun nek hebben hangen... signature |
|
En omdat hij op water kon lopen. Probeer jezelf dan maar eens te verdrinken. |
|
Gewoon op zijn handen laten lopen! HA! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |