IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : piesgieatrie (psychiatrie tipok) Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-10-2009 13:11 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Nou, hulp bij het zoeken naar een woning kan ik dus afstrepen, gelukkig. Nu de rest nog.

Heeft iemand hier verder ervaring met gespreksgroepen en dergelijke? Positief en negatief? Want dat werd mij aangeraden.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-10-2009 13:33 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 oktober 2009 12:51 schreef Black Jew het volgende:
nog altijd aan het afbouwen met valium. Wat een klote troep zijn die benzo's als je ze langer dan een maand gebruikt. Ik wist dat ni9et. Gebruik al een half jaar benzo's. Kwam er sinds kort pas achter dat zoiets niet de bedoeling is.


hu?

je staat niet onder begeleiding dan?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-10-2009 13:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 7 oktober 2009 13:11 schreef Metalhead22 het volgende:
Heeft iemand hier verder ervaring met gespreksgroepen en dergelijke?


ik heb er wisselende ervaringen mee. toen ik in een groep zat voor depressie, hielp het niet echt omdat iedereen een beetje naar de tering was door depressie dus daar werd ik niet vrolijk van.

Ik heb ook in een groep gezeten voor schizofrenie en daar heb ik wel goede ervaringen mee omdat de mensen wat meer positief in het leven stonden. Ook hadden sommige clienten goede tips, dat miste ik bij depressie groepen. Daar hing het meer af van de spv-ers


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-10-2009 13:34 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 7 oktober 2009 13:33 schreef invictis het volgende:
hu?

je staat niet onder begeleiding dan?


ja wel. Allen mijn artsen laten een beetje te wensen over.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-10-2009 13:35 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ja, maar mijn ervaring is niet zo positief.

Niks ten andele van die groepen en de mensen die het organiseren/begeleiden, maar aan mij is het niet besteed. Ik doe het zelf wel, of praat er wel over op een moment wanneer het mij uitkomt, met iemand met wie ik wil praten, of niet, ik kan het ook prima voor mezelf houden en mn dingen in mn hoofd analyseren, zeg maar.

Verder ben ik ook absoluut niet sociaal genoeg om aan zo'n groep deel te nemen, het zijn vreemden, dus die heb ik zowiezo niets te melden.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-10-2009 13:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 oktober 2009 13:34 schreef Black Jew het volgende:
ja wel. Allen mijn artsen laten een beetje te wensen over.


man man man, mag ik weten via wie en hoe of wat je begeleid wordt dan?

het gaat natuurlijk nergens over als ze jou zo laten kutstralen met die medicatie.

zit je bij de GGZ en zoja welke regio?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-10-2009 14:22 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 7 oktober 2009 13:46 schreef invictis het volgende:
man man man, mag ik weten via wie en hoe of wat je begeleid wordt dan?

het gaat natuurlijk nergens over als ze jou zo laten kutstralen met die medicatie.

zit je bij de GGZ en zoja welke regio?


dat is prive. Ik kan veel vertellen maar dat laat ik voor wat het is.

kutstralen=mooi woord!!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-10-2009 14:23 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 7 oktober 2009 13:35 schreef Sjaakie het volgende:
Verder ben ik ook absoluut niet sociaal genoeg om aan zo'n groep deel te nemen, het zijn vreemden, dus die heb ik zowiezo niets te melden.


Nee precies, dat heb ik dus ook.
Noja, ik hoor het wel. Ik stap in de auto.

xxx


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-10-2009 14:33 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 oktober 2009 14:22 schreef Black Jew het volgende:
dat is prive. Ik kan veel vertellen maar dat laat ik voor wat het is.

kutstralen=mooi woord!!


ja kan ik me dan ook wel weer voorstellen.

maar trek dan in ieder geval even bruut aan de bel bij je hoofdbegeleider dat je hiervan baalt.


ja kutstralen, fokstralen en dat soort onzin is altijd leuk spul


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-10-2009 14:34 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 oktober 2009 14:23 schreef Metalhead22 het volgende:
Nee precies, dat heb ik dus ook.
Noja, ik hoor het wel. Ik stap in de auto.

xxx



grote voordeel kan wel "herkenning" zijn.

ik sta er ook wel huiverig tegenover maar wel ervoor open bij wijze van.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 07-10-2009 14:39 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

In mijn belevingswereld heb ik erg weinig aan die "herkenning" , ik weet zelf erg goed wat mn zwakke punten zijn/punten waardoor ik iedere keer weer tegen dezelfde dingen aanloop.

Ik heb nu gewoon een aantal hele harde knopen doorgehakt om dat niet meer (zo vaak) te hoeven meemaken. Dan maar minder sociaal, het gaat om mijn leven en hoe ik mijn leven op een voor mij fijne manier kan leven.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-10-2009 15:22 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 7 oktober 2009 14:33 schreef invictis het volgende:
ja kan ik me dan ook wel weer voorstellen.

maar trek dan in ieder geval even bruut aan de bel bij je hoofdbegeleider dat je hiervan baalt.


ja kutstralen, fokstralen en dat soort onzin is altijd leuk spul


Ja teh internets zijn maar raar vandaar, sedert ik op het internet praat over meds krijg ik reclame spam over die loesje internet bedrijven die pillen verkopen.

Ik ben al aan het afbouwen, heb ze ook daar over vertelt.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-10-2009 15:24 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 oktober 2009 15:22 schreef Black Jew het volgende:
Ja teh internets zijn maar raar vandaar, sedert ik op het internet praat over meds krijg ik reclame spam over die loesje internet bedrijven die pillen verkopen.

Ik ben al aan het afbouwen, heb ze ook daar over vertelt.


gelukkig.

onlangs weer een speciaal voorbij geweest met die online pillen handel.

success iig


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-10-2009 17:25 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 7 oktober 2009 13:11 schreef Metalhead22 het volgende:
Nou, hulp bij het zoeken naar een woning kan ik dus afstrepen, gelukkig. Nu de rest nog.

Heeft iemand hier verder ervaring met gespreksgroepen en dergelijke? Positief en negatief? Want dat werd mij aangeraden.


Ja, maar dat was niet echt positief. Iedereen had wat anders, ik kende ze niet en vertrouwde ze dus ook niet, en de twee begeleiders waren ongelooflijke mutsen. Kwam er slechter uit dan ik erin ging. Had meer baat bij 1 op 1 gesprekken met een goede psychiater.
Maar ik werd waarschijnlijk gewoon naar de verkeerde groep gestuurd toen door Jeugdzorg, de GGZ pakte het beter aan.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-10-2009 17:28 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 7 oktober 2009 13:11 schreef Metalhead22 het volgende:
Nou, hulp bij het zoeken naar een woning kan ik dus afstrepen, gelukkig. Nu de rest nog.

Heeft iemand hier verder ervaring met gespreksgroepen en dergelijke? Positief en negatief? Want dat werd mij aangeraden.


Wie heeft jou in godnaam praatgroepen aangeraden? Met jouw 'problematiek' heeft een praatgroep dus echt geen nut.. Maar da's mijn mening.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-10-2009 17:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Praatgroepen lijken mij weinig helpen. Uurtje per week en het is weer gedaan. Intensieve groepstherapie daarentegen is een paardenmiddel. Daar blijft werkelijk niks verborgen en dat helpt wel om zaken te doorbreken.

En @Chris: Op jezelf wonen kan al een boel doen maar heilig is het zeker niet. Kom anders nog maar eens een keer langs. Hebben we het er eens over



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-10-2009 17:37 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 7 oktober 2009 15:24 schreef invictis het volgende:
gelukkig.

onlangs weer een speciaal voorbij geweest met die online pillen handel.

success iig


thanks.

die special heb ik ook gezien! niet best.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-10-2009 12:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik kwam vandaag een chatlog van 2 jaar geleden tegen met een medewerkster van Korrelatie (kan via de site, aanrader! Kost niks en schaadt zeker niet..).. Fucking hell, wat een rake opmerking stonden daar in... Dat was wel even heftig om allemaal weer terug te lezen

Ook echt heel bizar hoe dingen kunnen worden omgebogen in zo'n relatief korte tijd....



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2009 13:00 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 7 oktober 2009 12:48 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat een vent is dat ja
..mwoah, ik vind het maar een sneu figuur.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2009 13:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Waarom vind je dat dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2009 13:09 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 7 oktober 2009 13:11 schreef Metalhead22 het volgende:
Nou, hulp bij het zoeken naar een woning kan ik dus afstrepen, gelukkig. Nu de rest nog.

Heeft iemand hier verder ervaring met gespreksgroepen en dergelijke? Positief en negatief? Want dat werd mij aangeraden.
Heb er geen ervaring mee, maar alszijnde ervaringsdeskundige wat betreft ziektebeeld en praten/spreken in het algemeen zou ik zeggen; je hebt er geen ene fuck aan. Pratende autisten hebben geen groepen nodig maar ruimte om dingen te doen zoals ze dat van nature zouden hebben gedaan.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2009 13:14 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 7 oktober 2009 14:22 schreef Black Jew het volgende:


kutstralen=mooi woord!!
In Fries hebben we het over kutmiegen, volgens mij ook ook in het gronings toepasbaar.



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-10-2009 13:25 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 8 oktober 2009 12:54 schreef Judge M. het volgende:
Ik kwam vandaag een chatlog van 2 jaar geleden tegen met een medewerkster van Korrelatie (kan via de site, aanrader! Kost niks en schaadt zeker niet..).. Fucking hell, wat een rake opmerking stonden daar in... Dat was wel even heftig om allemaal weer terug te lezen

Ook echt heel bizar hoe dingen kunnen worden omgebogen in zo'n relatief korte tijd....
*aai*

Toch knap, hoe je in zo'n relatief korte tijd er zo goed boven opgekomen bent. Een prachtig appartement, bezig met je studie, en je bent ook nog is echt een topvent (En vooral dat laatste, daar gaat het natuurlijk om)


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-10-2009 13:26 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 oktober 2009 13:14 schreef BARABAS het volgende:
In Fries hebben we het over kutmiegen, volgens mij ook ook in het gronings toepasbaar.





LOL

miegen = pissen in het gronings


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-10-2009 13:30 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 8 oktober 2009 13:02 schreef ElitE het volgende:
Waarom vind je dat dan?
Aangezien ik een vergelijkbare diagnose heb (afgezien van het savantgebeuren misschien..) heb ik hem een mailtje gestuurd omdat ik iets over zijn synesthesie wilde weten (om te vergelijken met mijn eigen 'landschap'), maar ik heb nooit een mail terug gehad.

Edit: Ik zeg misschien, bij het savantgebeuren omdat het zich op meerdere vlakken kan uiten.

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-10-2009 13:32]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen