|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en deze signature |
|
quote: maar vooral deze signature |
|
Vrijdag was er bij Pauw en Witteman nog aandacht voor euthanasie bij ernstige psychiatrische aandoeningen. |
|
bedoel je daar iets mee signature |
|
Je kan veel zeggen, maar je staat een stuk sterker in je schoenen |
|
in je kisten! signature |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik was niet boos, ik heb het vreselijk warm signature |
|
quote: ok schat. Doe jij ff wat extra olie er op? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
als het er maar niet tussendoor loopt herken jij toevallig iets van die filmpkjes van youtube hier in dit topic recent signature |
|
quote: ik heb ze nog niet b3keken. zal ik spoedig ff doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
bedankt altijd leuk zo horen signature |
|
Kan iemand mij hier een goede psycholoog in Amsterdam eo aanraden? Ik heb een vriend die er psychisch/emotioneel en professioneel totaal doorheen zit. (ja, echt een vriend hehe) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hmm, herinner me nooit bevriend met jou te raken... ontopic: sterkte ermee, ik hoop dat je je vriend goed kan helpen Helaas weet ik er niets van. Aaargh misschien? http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=4136 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
lul. Enfin, bedank iig! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zijn er nog mensen in de buurt van leiden die deze week mee willen doen aan een psychologisch experiment van een half uurtje, jammer genoeg heb ik geen budget om er geld voor geven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Digerdoden wil je misschien wel helpen |
|
quote: heeft het met shemales te maken? ze mailt IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik krijg tegenwoordig ook huisbezoeken van de zorg instelling waar ik nogsteeds loop beetje jammer dat de man al drie keer niet is komen opdagen IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
zou hij een probleem hebben? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja nou ja, ik heb bij de 2e keer tegen hem gezegd dat ik een taart wil als hij weer niet zou komen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik krijg ook eens in de twee weken bezoek, mijn vaste begeleider is een tijd ziek geweest, maar wat er precies was heb ik niet gehoord. Met de collega die hem verving verliepen de gesprekken best goed, waar ik meestal met tien minuten wel klaar ben met het gesprek, had ik nu wel de beschikbare tijd nodig. En waar ik eerst een paar maanden voor nodig had om te kunnen vertellen ging bij de collega in een paar weken. Nu is de eerste weer beter en moet ik er nog maar eens over nadenken of ik aangeef of ik zijn vervanger toch liever heb. |
|
Niet doen signature |
|
quote: Tegen wie heb je het en nog belangrijker: waarom niet? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |