|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: ik ken het. Ik had tot op een jaar geleden ook een vaste maar die ging voor een ander collectief werken. Ik vraag mij wel eens af hoe het met die persoon zou gaan. omgekeerd ook dat weet ik zeker. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
Mijn Psych is al twee weken ziek, benieuwd of het iets lichamelijks of psychisch is |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gisteren mijn nieuwe psych ontmoet... Een vreemd extravagant, bourgondisch tonnetje met een dik huis. Oorspronkelijk ook uit belgie en nu in nederland. Ik moet er echt even aan wennen want het is een bizarre man... Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik vraag me af hoe hard ik doodga als ik gewoon stop met het slikken van Zyprexa. |
|
altijd goed om even te proberen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gisteren had ik voor het eerst sinds jaren niet de volledige dosering binnen, er was me een pilltje in het afvoerputje gevallen, nouja, kan gebeuren. Maar dus 10 mg in plaats van 20 mg. Echt, zo vertyft slecht geslapen... Dus, ik ben voor mijn slaap zwaar afhankelijk van die rotzooi. En dat vind ik niet zo fijn. |
|
quote: ik heb ongeveer het zxelfde. Ik kap dan ook niet omdat ik het wel best vind zo. misschien over een paar jaar IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
het is eigenlijk wel een soort cirkeltje waar je in terecht komt. als ik kan stoppen met seroxat, blowen en roken dan kan ik de zyprexa ook wel aan, ter zijner tijd. edit timing is alles. wachten op het juiste moment en dan gaan.. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 02-04-2010 13:20] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
vandaag was ik ff kopje koffie aan het halen waar ik altijd contact heb. zit er een cliente naast mij op den duur, vraagt ze aan mij; hoe is het met jou vriendin?? mijn vriendin?? zeg ik met vragende toon. ja en je zou naar die en die instelling toe, je weet wel ongeveer een maand geleden hadden wij het hier op deze plek het er nog over, weet jij dat niet meer?? dus ik zeG, ik heb ongeveer al een jaar geen vaste vriendin mee hoor.\\ ze kijkt mij vaag aan., \Jawel toch want 2 maanden geleden hadden wij het er nog over.\\\ dus ik zeg weer: nee dat was een jaar geleden.\\ praat ik later op de dag met nog meer mensen bleek dat ze al een jaar niet langsgeweest was en dat ze soortgelijke gesprekken met SVP-er had. FFFFFFFFFUUUUUU wat zou ze dan al doe tijd uitgespookt hebben. DRUGS??? edit het moet zijn SPV-er [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 06-04-2010 18:05] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nee, betrekkingswanen. |
|
Drugs! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
welke drugs dan? |
|
quote: Drank toch in jouw geval? Boeiender |
|
quote: da's geen drugs...da's algemeen geaccepteerd! HOND! |
|
Dan is het nog wel een drug? |
|
signature |
|
Shutter Island gezien, gaaaaaf Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
? |
|
Gaat over een psychiatrische instelling Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: huh?verklaar je nader. quote: ja ik denk het ook. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: nou, je verhaal lezende deed het me denken die in een soort van psychose het idee had jou regelmatig te hebben gesproken... vandaar... of betrekkingswanen een echt dsm IV typering is weet ik niet, maar schoot me zo te binnen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |