|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik weet. Het slaat pas na twee weken aan. Maar ik slik het niet voor depressie, gewoon als kalmeermiddel op eigen houtje. Ik heb ze gewoon gevonden, er is nergens een psychiater of een dokter in het spel ofzo. |
|
quote: ik dacht het al, als ik eentje vergeet dan ben ik nog energetischer, maar ook impulsiever. Soms is dat bijzonder aangenaam, maar niet bijzonder constructief, wel spontaner. Das kut. In principe heeft de maatschappij dan een probleem met mij, maar ja, aanpassen en zo. Het is in feite een investering. Ik werk me op, en dan stop ik er geleidelijk mee. Dan is het het "kikker in warm water" systeem bij anderen. Hopelijk zit er geen otter tussen signature |
|
Ik snap het al. Dan zou ik gewoon gaan vcoor alles wat eindigt op pam. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dan moet je pamper es 10 keer herhalen is gewoon jammer, maar dan komen ze aandraven met karaktergestoord of ADHD, of BORDERLINE mocht er vroeger zo iemand de held geweest zijn wegens jachtgedrag of zo dan was ik nu een geëerd iemand [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-02-2010 20:44] signature |
|
Je hebt gelijk, maar ik had even geen -pams ter beschikking. Toen maar Paroxetine geprobeerd, maar ik was de hele dag geen vot waard. Überlam en sloom. |
|
quote: ik kan je niet echt volgen, kan ook aan mij liggen hoor!! toen ik stopte met seroxat dacht ik dat ik gek werd. Msar dan valt stoppen met blowen en sinds maandag nicotine, heel erg mee IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het nog steeds, psychiatrie is kwakzalverij. Ik ben ook nog nooit naar een psychiater geweest en geloof me; het word me van alle kanten van harte aangeraden. |
|
ach, het is directer dan een psycholoog maar daarom niet beter. het hangt er vanaf op welke manier en waarom je je eigen gedrag wil aanpassen, en met welke wil, op welke termijn en vooral: tegen welke prijs (financieel en lichamelijk) voor mij was het een gemakkelijke oplossing. ik jaag niet meer op vrouwen, ik zoek geen bevestiging meer, ik kan omgaan met de eindigheid van het bestaan en ik kan mijn zelfdestructieve en impulsieve aspecten in bedwang houden. Niet dat het nu perfect is, maar alle delen van mezelf komen nu aan bod, alleen... niet allemaal zoals ze zouden moeten zijn, maar I Blame life. mijn wraak komt nog [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-02-2010 20:52] signature |
|
Ik wil niet zijn wat andere mensen vinden dat ik moet zijn. Nooit. |
|
quote: Dat zeggen ze bij Scientology ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: alleen, mensen individueel zijn direct en kun je beaten, mensen samen zijn een über-ich, een archetype, een mentaliteit, een Zeitgeist, zijn dikwijls niet uitgesproken, alleen maar spoken signature |
|
Ik ben los van het über-ich. |
|
quote: Daar zeggen ze wel meer. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Pas op van je Es fukkking klote beest signature |
|
Maak je geen zorgen. Ik schiet hem gewoon voor zijn harses als 'ie lastig word. |
|
Ik zit nou nog steeds te babbelen met een vrouw die eigenlijk doorverwijzingen doet. Die met je babbelt over wat en hoe en conclusies trekt en jou dan doorstuurt. Maar daar ben ik al nou zo vaak naar toe geweest. En ze helpt me best goed met het organiseren van het plannen om te gaan studeren dit jaar. Maar ik wil eigenlijk doorgestuurd worden naar iemand die wat met mijn personal issues kan maar ik durf het niet aan d'r te vragen want onzeker en ARGH [/vrouw] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: volgens mij heb je een doorgedreven persoonlijkheid, je hebt geen paragrafen, geen interpuncties, je hebt problemen met autoriteit, je wil geen man, want die willen overal een stokje tussensteken. Je hebt angst om je ouders los te laten, want je gebruikt geen komma's. Je zoekt de redding elders-> Engelse taal -> meer afstand. En je bent geschoold dus je wil een intelligente babbel -> geen laatfauten signature |
|
quote: Bijna goed Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
O. je bent wees. VodeVili... alliteratie... dat is ernstig. Je hebt geborgenheid gezocht in strips -> vluchtgedrag. De realiteit is te complex doch te weinig thrills. Je wil een passionele relatie zonder binding. gevolg -> vele abortussen... abortici? signature |
|
Beter ga jij horoscoop-dingen schrijven voor de Flair Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Psychoanalyse is gay. |
|
quote: Maar je bent wel gelukkig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wie weet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |