|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik moet stoppen met koffie blijkbaar is dat de groostte reden, met stress, van die maagzweer hier signature |
|
quote: haha vaag spul is dat idd, maar smeekt hij erom? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: De bedenker verdient een standbeeld. |
|
in de meeste religies is dat verboden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik heb hem al weer door. Hij wilde mij op een beetje rare manier motiveren en onder druk zetten om te stoppen, het kwam alleen een beetje rear op my over. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik begin niet eens meer aan een psych. Ik heb minder problemen zonder hem/haar. En de laatste die ik bezocht, had zoiets van, die spoort echt niet.... Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Ahw Mai Gawd! Anders kom je ff na jaaaaaren nog eens langs piepen. @ Elite: gaatjes boren in schedels om de boze geesten eruit te laten was ook heel gewoon. |
|
Hebben ze dat ook tot jaren '50 gedaan dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: In mijn studie Psychologie krijg ik al zoveel verhalen van vage hanen te horen, dat ik geloof ik bijna nergens meer van opkijk. |
|
jullie doen zelfs aan kippen psychologie, zeker een groener alternatief dan scharrelkippen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-09-2009 22:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik weiger kippen te behandelen. Ja, in de braadpan met een hoop kruiden |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Spicy Chicken..mmm Dat ga ik dinsdag of woensdag maar es maken voor m'n huisgenootjes denk ik. Tenzij ze niet van heet houden OT: Tja.. Ik voel me eigenlijk best wel..goed Genieten van het moment! Holladiee. |
|
Wat zijn bezopen mensen irritant. Nou ben ik al een tijd niet echt te genieten en redelijk geërgerd aan bijna alles. |
|
hehe de beste remedie is zelf dronken worden. Ik erger me eigenlijk best vaak aan mensen die zich aan dingen ergeren. Irritatie is in veel gevallen weggegooide energie/gebrek aan inlevingsvermogen/gebrek aan vrijheid geven aan anderen die jij wel graag hebt. Als mensen het express doen moet je zelf gewoon irritanter zijn hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-09-2009 18:17] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik drink geen alcohol, ook omdat ik medicijnen gebruik. Dat had hier niks mee te maken, die gast was hardstikke bezopen en er kwam geen zinig woord uit, hij sprak me steeds aan en dan kwam er steeds weer hetzelfde uit, bovendien tikte hij me steeds aan en als ik ergens niet tegen kan.... Deels opgelost met je laatste tip. |
|
hehe jah je hebt er wel lopende comateuse tussen zitten die dan toch nog proberen met je te praten, dat is wel vrij irritant omdat ze je dan nog steeds opzoeken. Maar die mensen zijn nuchter vaak ook niet alles hehe. Heb je trouwens welleens alcohol erbij geprobeerd? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, nooit geprobeerd. Heb al acht jaar niet meer gedronken. |
|
zo, kast aan het opruimen kijken wat dat allemaal betekent Zyprexa, Alprozalam, Buscopan, Sandoz, Seroquel, Doc trazodone, Sedinal Plus, Medrol, Zolpidem google is my buddy [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-09-2009 18:50] signature |
|
Duidelijk veel uit de slaapproblematiekfase maar wat ik met Medrol in huis moet signature |
|
ik snap je niet helemaal/ Je hebt een omgekeerd dag en nacht ritme?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ik kan/kon pas slapen als ik dodelijk moe was/ben meestal schuift iedere dag een half uur het slapengaanmoment op en in weekend komt het weer goed signature |
|
ach zo!! en je hebt zelf een medicatie verzameling in huis? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
door de jaren heen opgebouwd blijkbaar ook veel hoestsiropen en zo een privé-apotheek signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |